مهلت ۱۵ روزه برای شرکت در رویداد ایده‌پردازی مشهد

مدیر مرکز نوآوری شهری مشهد از برپایی رویداد ایده‌پردازی حمل و نقل بار درون شهری در پایتخت معنوی ایران خبر داد و گفت: ایده‌های مخاطبان برای شرکت در این رویداد تا ساعت ۲۴ روز ۲۸ بهمن ۹۸ پذیرفته می‌شود.

غلامرضا عباس‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد ایده‌پردازی حمل و نقل بار درون شهری مشهد با هدف تقویت مهارت‌های ایده‌پردازی و رفع مسئله و بررسی چالش‌های حوزه حمل و نقل بار درون شهری و تلاش برای رفع آن‌ها در محل مرکز نوآوری این کلانشهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ایده‌های مخاطبان برای رویداد ایده‌پردازی حمل و نقل بار درون شهری مشهد که در محل مرکز نوآوری این کلانشهر برگزار می‌شود، تا ساعت ۲۴ روز ۲۸ بهمن ۹۸ پذیرفته می‌شود.

مدیر مرکز نوآوری شهری مشهد با بیان اینکه صاحبان ایده‌های برتر و همچنین ایده‌های کارآفرین مورد حمایت مرکز نوآوری شهری شهرداری قرار می‌گیرند، تصریح کرد: شهرداری مشهد به دنبال بهره‌گیری مستمر و حداکثری از نخبگان این حوزه است و امیدواریم به‌زودی شاهد توسعه روزافزون کسب‌وکارهای مرتبط با این حوزه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد ایده‌پردازی حمل و نقل بار درون شهری مشهد می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس اینترنتی https://evand.com/events/hamlonaghl مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۱۲۹۱۸۳۵ تماس بگیرند.

عباس‌زاده با بیان اینکه مرکز نوآوری شهری به واسطه نقش بی‌مانند در امر توسعه فناوری باعث شده بسیاری از شهرهای بزرگ و مهم در توسعه و ارتقای سبک زندگی شهروندان، توسعه اقتصاد شهری، اقتصاد دانش محور، کارآفرینی و اشتغال‌زایی تخصصی به آنها توجه ویژه داشته باشد، گفت: مدیریت شهری مشهد پایه‌گذاری مرکز نوآوری شهری را برای تحقق اهداف چشم‌انداز شهر، کمک به ایجاد شهری دانا و هوشمند، ارتقای بهره‌وری در سرمایه‌گذاری‌های لازم با هم پیوندی عناصر موجود برای توسعه اقتصاد دانش بنیان، ارتقای جایگاه عناصر فعال در حوزه دانایی در جایگاه ملی و بین‌المللی شهر مشهد، ایجاد شرایط هم‌افزایی و رقابت سازنده، جذب و حفظ سرمایه‌های انسانی خلاق و شایسته و ایجاد اشتغال ارزش‌افزا در برنامه‌های کلان و اساسی خود لحاظ کرده است.

وی اظهار کرد: در یکسال گذشته ۲۲ رویداد با عناوین مختلف، ۳۴ کارگاه مسئله‌یابی، ۹۵ رویداد کسب و کار و سه کارگاه مهندسی ارزش در مرکز نوآوری شهری برگزار شده و بیش از ۱۰۰ قطعه خارجی بومی‌سازی شده است.

کد خبر 408533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.