ترین‌های هفته بین مدعیان تقسیم شد

در هفته‌ای که همه مدعیان برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند، عناوین برتر بین تیم‌ها تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد و طی آن تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، شهر خودرو و استقلال با پیروزی برابر رقبای خود به رقابت تنگاتنگ برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی ادامه دادند.

نگاهی خواهیم داشت بر بهترین‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران:

بازی هفته: استقلال ۲- نفت مسجد سلیمان یک

مصاف دو تیم بالای جدولی در ورزشگاه آزادی با گل تیم مهمان آغاز شد، اما در ادامه دو گل تاکتیکی و مشابه از شاگردان مجیدی بازگشت آبی‌ها را قبل از دربی رقم زد.

تیم هفته: پرسپولیس

پرسپولیس یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود را خارج از خانه برد و اختلاف ۵ امتیازی خود را با سپاهان حفظ کرد. پرسپولیس از دو بازی سخت گذشته خود ۶ امتیاز کسب کرده و در سخت‌ترین مقطع فصل خود فعلاً صد در صد امتیازات را گرفته است.

سرمربی هفته: میشو

سرمربی تیم قعر جدولی شاهین بوشهر این هفته اولین برد شاهین را در لیگ تجربه کرد. شاهین در تهران موفق به شکست ۳ بر یک پیکان شد و گام بلندی برای رساندن خود به تیم‌های بالاتر و بقا در لیگ برداشت.

دروازه‌بان هفته: ناصر سالاری

هرچند صنعت نفت در دیدار خانگی برابر پرسپولیس شکست خورد، اما دروازه‌بان این تیم با مهار چند موقعیت تک به تک از مهاجمان پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و نگذاشت شکست صنعت نفت سنگین شود.

مدافع هفته: جلال حسینی

تنها کلین شیت هفته برای پرسپولیس بود و بهترین بازیکن این تیم در فاز تدافعی کسی نبود جز کاپیتان جلال حسینی. او در حالی تیمش را به ثبت یک برد دیگر هدایت کرد که تیم حریف در این فصل به تیمی در آبادان باج نداده بود و بدون شکست بود.

هافبک هفته: احمد نورالهی

هافبک متعصب و بی حاشیه پرسپولیس بار دیگر یک گل حساس برای تیمش به ثمر رساند و در یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های فصل به زیبایی تک گل پیروزی بخش تیمش را زد تا بهترین هافبک هفته لقب بگیرد.

مهاجم هفته: محمد محبی

وینگر چپ سپاهان در دیدار با فولاد پس از روزهای بدی که در تیم ملی امید داشت بازگشت باشکوهی به سپاهان داشت و با به ثمر رساندن یک گل بسیار زیبا نقش ویژه‌ای در پیروزی تیمش برابر فولاد داشت.

گل هفته: محمد محبی

فریب مدافع حریف، حرکت در عرض و یک شلیک دقیق از کنج محوطه جریمه یکی از گل‌های زیبای فصل را برای محمد محبی و سپاهان ثبت کرد.

حاشیه هفته: کنایه‌های نکونام به قلعه نویی

داستان از آنجا شروع شد که قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و فولاد سبک مربیگری نکونام را کپی برداری از کی‌روش دانست، اما این موضوع خوشایند نکونام نبود و او در نشست خبری بعد از بازی از خجالت سرمربی سابق خود در آمد و تاکتیک قلعه نویی را «بکش زیرش» نامید و سرمربیگری او در تیم ملی را پسرفت ۵۰ ساله برای فوتبال کشور!

کد خبر 408525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.