شرایط تردد در معابر کرمانشاه عادی است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر وجود ندارد و شرایط تردد در معابر اصلی و فرعی شهر کرمانشاه به صورت عادی انجام می‌گیرد.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی بارش نزولات آسمانی در شهر کرمانشاه، با هماهنگی و همکاری معاونت خدمات شهری گشت‌زنی نیروها و خودروهای این سازمان آغاز و عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف در مناطق شیب‌دار سطح شهر انجام شد.

وی ادامه داد: با درخواست معاونت خدمات شهری شهرداری، برخی از خیابان‌های سطح شهر جهت عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی مسدود و این عملیات تا ساعت ۸ صبح انجام و تردد در این مناطق از ساعت ۸ صبح به صورت عادی امکان پذیر شد.

رضایی گفت: از ساعات اولیه آماده‌باش تمامی نیروهای ستادی-عملیاتی و شیفت استراحت سازمان آتش نشانی به مدت ۴۸ ساعت فراخوان شدند و در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از ساعات اولیه صبح امروز (شنبه) بیشتر عملیات یدک کشی در مناطق هشت و چهار شهری و در شهرک پردیس هشت مورد امدادرسانی به خودرو- شهرک صدرا ۹ مورد-شهرک زیبا شهر ۱۱ مورد و در کل سطح منطقه چهار امداد رسانی به هشت خودرو توسط خودروها و پرسنل سازمان آتش‌نشانی انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر وجود ندارد و شرایط تردد در معابر اصلی و فرعی شهر کرمانشاه به صورت عادی انجام می‌گیرد.

کد خبر 408520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.