ایستگاه‌های اتوبوس کرمانشاه نو می‌شوند

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از ساماندهی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس این شهر با هدف افزایش رفاه حال شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس علاوه بر افزایش رفاه حال شهروندان، در زیباسازی و ارتقای کیفیت مبلمان شهری نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاه‌های اتوبوس‌های درون‌شهری یکی از مسائل مهم شهری است، گفت: ایجاد ایستگاه‌های جدید و همچنین نوسازی ایستگاه‌هایی که از قبل وجود داشته در دستور کار سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه قرار دارد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های این سازمان در جهت رفع مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر با حمایت شهردار، افزود: ایستگاه‌های مسیر بلوار تا میدان فردوسی نوسازی و جایگزین شده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سازمان در سال آینده، نوسازی و بازسازی بخشی عظیمی از ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم به شکلی عمل کنیم که شهروندان در زمان‌های حضور در ایستگاه‌های اتوبوس ضمن رضایت با مشکلی روبه‌رو نباشند.

وی تاکید کرد: ایستگاه اتوبوس جز ملزومات زندگی در شهر محسوب می‌شود چراکه مکانی است برای مسافران منتظر با امکان محفوظ ماندن از شرایط جوی که طراحی مناسب آن باعث جذب مردم و انگیزه برای استفاده بیشتر از امکانات عمومی و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و آلودگی محیط خواهد شد.

کد خبر 408518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.