پیام تسلیت شهردار اصفهان در پی درگذشت مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس

شهردار اصفهان درگذشت مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، در متن این پیام قدرت الله نوروزی آمده است: "همین هفته گذشته با او و همکارانش در جمعیت حمایت از بیماران "ای ال اس" و نوروپاتی اصفهان جلسه‌ای در شهرداری اصفهان داشتیم. دغدغه‌هایشان را شنیدیم و به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص احداث اولین کلینیک تخصصی بیماری ALS و نوروپاتی در اصفهان، قول حمایت دادیم.

بر این اساس فردای آن روز، شورای اسلامی شهر اصفهان با واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۵٠٠ مترمربع برای احداث این کلینیک تخصصی، موافقت کرد.

امروز که خبر درگذشت شادروان "غلامرضا قربانی" مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی را شنیدم، بسیار متأثر شدم و دغدغه و تلاش‌های مجدانه و مشفقانه او در راستای حمایت از این بیماران را به خاطر آوردم.

اگرچه بیماری ALS توان حرکتی این قهرمان سابق کشتی اصفهان را گرفته بود، اما همت و جوانمردی در روح بزرگوار او از حرکت نایستاد؛ بیماری نتوانست او را ضربه فنی کند و تا آخرین روزها پیگیر مطالبات و درخواست‌های این بیماران بود.

غم درگذشت این بزرگمرد را به خانواده گرامی به ویژه همسر محترم وی، همکاران و اعضای جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی اصفهان و همچنین جامعه ورزش استان، تسلیت می گویم.

امیدوارم با تحقق مطالبات این گروه از بیماران، مانند آخرین روز دیدارمان، لبخند رضایت بر چهره او بنشیند.

قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان

١٢ بهمن ماه ١٣٩٨"

کد خبر 408516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.