اعلام اسامی کاندیداهای نهایی مجلس شورای اسلامی تا ۲۳ بهمن ۹۸

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از ۲۳ بهمن ماه اسامی نهایی کاندیداها توسط فرمانداری‌ها آگهی خواهند شد و از ۲۴ بهمن ماه تبلیغات انتخاباتی تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی یعنی تا ۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر قاسمی، شامگاه ۱۲ بهمن در نشست خبری در تشریح شرایط برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: دو هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رأی با به کارگیری ۶۰ هزار نفر در سطح استان برای برگزاری انتخابات تهیه شده است.

وی افزود: از مجموع ۴۲۰۰ نفر کاندید انتخابات مجلس یازدهم تا امروز صلاحیت ۳۷۲ نفر تأیید شده است و این افراد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: از امروز تا ۱۴ بهمن ماه شکایات کاندیدایی که صلاحیتشان در دوره قبل در هیئت‌های اجرایی مورد تأیید قرار گرفته بررسی خواهد شد و از آن روز به مدت ۱۰ روز دوره بررسی شکایات خواهد بود و روز ۲۲ بهمن ماه زمان اعلام اسامی نهایی کاندیداها است.

قاسمی تصریح کرد: از ۲۳ بهمن ماه اسامی نهایی کاندیداها توسط فرمانداری‌ها آگهی خواهند شد و از ۲۴ بهمن ماه تبلیغات انتخاباتی تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی یعنی تا دوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 408510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.