تأمین هزینه بهسازی مدرسه روستایی دلگان سیستان و بلوچستان از  سوی شرکت فرودگاه‌ها

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: هزینه بهسازی مدرسه آسیب دیده از سیل در روستای چاه کیچی از توابع دلگان ایرانشهر از سوی شرکت فرودگاه‌ها تأمین خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیاوش امیرمکری، با گرامیداشت یاد امام راحل (ره)، اظهار کرد: در سالروز ورود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به کشور قرار داریم که منشأ تحولاتی بزرگ در تاریخ کشور شد.

امیرمکری با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی در ۴۱ سال گذشته برای مقابله با انقلاب اسلامی و ممانعت از پیروزی و صدور انقلاب ما به کشورهای دیگر افزود: با وجود تمام توطئه‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی توانسته‌ایم بر پای خود بایستیم و کشورهای تحت سلطه نیز با تجربه انقلاب اسلامی متوجه پوشالی بودن قدرت استعمار شده‌اند و به باور توانمندی خود در رسیدن به استقلال رسیده‌اند.

وی با تاکید بر نقش امام خمینی (ره) در ایجاد انقلاب اسلامی و تغییر رژیم مورد حمایت استکبار جهانی گفت: با از خودگذشتگی ملت ایران رژیم حکومت مستبد حاکم جای خود را به نظامی مردم سالار داد.

امیرمکری گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری در الزام دستگاه‌های دولتی به همیاری سیل زدگان هزینه‌های مناسبتی از جمله دهه فجر امسال را به پرداخت کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص می‌دهد و در این راستا هزینه بهسازی مدرسه آسیب دیده از سیل در روستای چاه کیچی از توابع دلگان ایرانشهر از سوی شرکت فرودگاه‌ها تأمین خواهد شد.

کد خبر 408486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.