آغاز پیش فروش بلیط قطارهای نوروز ۹۹

معاون مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از چهاردهم بهمن ماه به مدت دو روز و در چهار مرحله خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن کشور، میرحسن موسوی با اشاره به برنامه پیش‌فروش بلیط قطارهای نوروز ۹۹، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد نوروزی راه‌آهن به مدت ۲۱ روز از بیست و چهارم اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین ۹۹ بلیط قطارهای مسافری نوروز ۹۹ پیش فروش می‌شود.

وی افزود: پیش فروش در روزهای دوشنبه چهاردهم و سه شنبه پانزدهم بهمن ماه در دو روز و چهار مرحله انجام می‌شود.

معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: روز اول از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر بلیط قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی در همه مسیرها به غیر از مسیرهای منتهی به مقصد مشهد مقدس، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ همان روز از همه مسیرها به مشهد مقدس و بالعکس به جز مسیر تهران-مشهد و بالعکس و از ساعت ۱۷ به بعد پیش فروش بلیط تهران-مشهد -تهران به صورت اینترنتی پیش فروش می‌شود.

وی افزود: روز سه شنبه نیز پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از طریق آژانس‌ها و مراکز مجاز فروش بلیط قطارهای مسافری از ساعت هفت صبح در یک مرحله انجام می‌شود.

معاون مسافری راه آهن با تاکید بر اینکه قیمت بلیط قطارهای نوروزی مانند قیمت مصوب تابستان ۹۸ است و هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، گفت: برای ایام نوروز ۹۹ بالغ بر دو میلیون و ۳۲۰ هزار نفر صندلی پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود پنج درصدی رشد داشته است.

موسوی یادآور شد: همچنین برای ایام نوروز ۵۰۴۰ قطار پیش بینی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته است. با هماهنگی‌های صورت گرفته با ترکیه قطارهای مسافری تهران-وان و تهران-آنکارا با قیمت‌های مصوب (به صورت یورو) را در ایام پیک نوروز ۹۹ خواهیم داشت.

معاون مسافری در ادامه از راه اندازی قطار در مسیر بستان آباد_ مشهد برای سفرهای نوروزی ۹۹ خبر داد و گفت: قطارهای گردشگری همزمان با قطارهای دوربرد در ایام نوروز فعال هستند و در صورت درخواست تورهای گردشگری از محل بهره وری برای تورهای یک روزه ظرفیت ایجاد می‌شود.

موسوی تصریح کرد: در صورتی که مسافران بلیط غیر همنام تهیه کنند، از سوی رئیس قطار برای مسافران بلیط صادر می‌شود.

کد خبر 408474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.