تحویل زمین شهرداری تبریز برای ساخت مرکز توانبخشی کودکان

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز با بیان اینکه طی هفته‌ جاری زمین شهرداری برای ساخت مجموعه توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم به انجمن حمایت از بیماران اوتیسم تحویل داده می‌شود، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، این زمین به مساحت ۸۵۰ متر مربع در محدوده خیابان کلگار و مجاورت دادگستری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، رضا پاک نهاد در خصوص اختصاص زمینی در محدوده کلگار برای ساخت مجموعه توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم از سوی شهرداری، اظهار کرد: از چند ماه پیش آماده تحویل زمین به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به اوتیسم بودیم، پیگیری‌های لازم طی چند روز اخیر برای تحویل زمین به انجمن انجام شده است؛ در همین راستا مدیر املاک شهردای منطقه را موظف کردیم تا اقدامات لازم برای انتقال و تحویل سریع زمین به انجمن را انجام دهد.

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز ادامه داد: طبق تبصره‌های بودجه مصوب، شهرداری مالک این زمین است و با احداث این مجموعه، مراکز اوتیسم می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مشخصات فنی این مجموعه نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین مرکز جامع اوتیسم خاورمیانه خواهد شد که امیدوارم عملیات عمرانی آن با سرعت بالایی آغاز شود و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری برسد.

پاک نهاد با بیان اینکه ساخت مجموعه توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم بر عهده انجمن حمایت از بیماران اوتیسم خواهد بود، افزود: طبق مصوبه، زمین در مالکیت شهرداری باقی خواهد ماند و برای احداث بنای زمین، آن را به انجمن اوتیسم واگذار می‌کند، طبق متن مصوبه فعالیت‌های مربوطه باید در راستای حمایت از بیماران مبتلا به اوتیسم انجام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری ریالی در قبال واگذاری زمین برای ساخت مجموعه توانبخشی کودکان مبتلا به اوتیسم اخذ نکرده است.

کد خبر 408454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.