جلوگیری از بیش از ۱۰ هزار تخلف ساختمانی و سد معبر در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۱۰ هزار و ۶۰۲ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر در بندرعباس جلوگیری شده است.

به گزارش ایمنا، رضا خوشبخت اظهار کرد: با انجام اقدامات به‌موقع نیروهای این مجموعه در این مدت از سد معبر هفت هزار و ۵۵۴ مورد خودروهای حامل میوه، دست‌فروشان و مغازه‌داران ممانعت و جلوی سه هزار و ۴۸ مورد تخلف ساختمانی و اراضی هم گرفته شد.

وی اضافه کرد: تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوارکشی و تصرف کوچه از مهم‌ترین تخلف‌های حوزه شهری است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: حفظ حقوق شهروندان، امنیت عابران پیاده و جلوگیری از آسیب‌رسانی به سلامت و زیبایی شهر، خط قرمز این مجموعه در برخورد با متخلفان است.

خوشبخت تصریح کرد: گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف این مجموعه به‌صورت ویژه و روزانه بر ساخت‌وسازها و فعالیت شهروندان در شهر نظارت می‌کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه‌گری مردم است که اگر تخلفی را مشاهده کردند آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

خوشبخت گفت: به همین منظور سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

منبع: ایسنا

کد خبر 408449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.