طراحی سامانه مدیریت آرامستان‌های معراج در سمنان

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان گفت: نرم‌افزار سیستمی متمرکز و جامع سامانه معراج آرامستان وادی‌السلام سمنان، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

علیرضا جندقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌ها به عنوان یکی از سازمان‌های مهم شهرداری سمنان، اداره کلیه امور مربوط به متوفیان از زمان حمل متوفی تا خاکسپاری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به تنوع خدمات در بخش‌های مرتبط با سازمان آرامستان‌های شهرداری سمنان، خاطرنشان کرد: در جهت رفاه حال مراجعین و همچنین مدیریت یکپارچه بر تمامی اطلاعات، نرم‌افزار جامع آرامستان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان افزود: ثبت اطلاعات متوفیان و صدور گواهی فوت یا جواز دفن، ثبت پرداخت و صدور فاکتور هزینه‌بها خدمات، دریافت گزارشات مختلف از جمله گزارش درآمدهای حاصل از خدمات ارائه شده به متوفیان، ثبت اطلاعات مکان دفن، دریافت گزارش جستجو جهت اخذ آدرس مکان دفن، ثبت اطلاعات مربوط به رزرو آرامگاه‌های خصوصی و قبور انفرادی و صدور برگه واگذاری رزرو قبر انفرادی از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.

جندقی گفت: سامانه معراج یک سامانه یکپارچه و جامع است که آمار قبرها در آن درج می‌شود و در بازه زمانی خاص به‌روزرسانی می‌شود و موقعیت مکانی قبرها و اینکه هر قبر متعلق به چه کسی است از طریق عکس‌برداری‌های هوایی مشخص می‌شود.

کد خبر 408435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.