نورپردازی ویژه در سطح شهر مشهد همزمان با دهه فجر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نورپردازی ویژه ۱۱ نقطه از سطح شهر همزمان با آغاز جشن انقلاب خبر داد.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز جشن‌های دهه فجر طرح آذین بندی جدید در سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در ۱۱ نقطه از مناطق ۱۳ گانه شهر طرح جدید تونل نور پرچم مقدس ایران با هزینه حدود ۲۸۰ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: این طرح برای نخستین بار در مشهد و به وسیله ریسه‌های LED سوزنی و با بیش از ۱۹۰۰۰ متر طول ریسه‌ها در سطح شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به ۱۱ نقطه نورپردازی اجرا شده در شهر، گفت: منطقه یک پنج راه سناباد – تقاطع سناباد و راهنمایی –  تقاطع فلسطین ۱۸، منطقه دو عرصه میدان شهدا، منطقه شش در میدان شهدای مسجد گوهرشاد (پنجراه)، منطقه ۹ در عرشه پل سواره هاشمیه- سید رضی، منطقه ۱۰ تقاطع بلوار اندیشه و استاد یوسفی (مقابل شهرداری منطقه ۱۰) – میدان حجاب، منطقه ۱۱ در چهار راه آزاد شهر، منطقه ۱۲ عرشه پل چهل بازه، منطقه ثامن ابتدای خیابان شهید اندرزگو نقاطی است که در این طرح نورپردازی شده است.

کد خبر 408430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.