ممنوعیت ورود هواداران به تمرینات سپاهان؛ تمرینات ویژه یا آرام‌سازی جو؟

روابط عمومی سپاهان امروز شنبه _ ۱۲ بهمن ماه _ اطلاعیه‌ای را صادر کرد و طی آن ورود هواداران به تمرینات این تیم را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دقایقی پیش روابط عمومی باشگاه سپاهان اطلاعیه‌ای را مبنی بر برگزاری تمرینات این تیم بدون حضور هواداران تا اطلاع ثانوی را صادر کرد. هر چند در این اطلاعیه ذکر شده است که این تصمیم با توجه به تمرینات ویژه و احتمالا جلوگیری از درز آن به بیرون از تیم، اتخاذ شده‌است. موضوعی که البته ممکن است بی ربط به حواشی فراوان این باشگاه اصفهانی نیست.

هواداران سپاهانی هفته گذشته با حضور در کنار تمرین این تیم جو متشنجی را با نگرانی‌هایشان از ترک نیمکت تیم‌شان توسط قلعه نوعی به وجود آوردند. آن‌ها در روز سه شنبه که روال تمرین‌های سپاهانی‌ها در حضور هواداران‌شان است، با جمعیت قابل توجهی در باغ فردوس حاضر شدند و صدای اعتراض‌شان را به مدیرعامل این باشگاه‌ هم رساندند. تابش اما در جواب آن‌ها بارها گفت که قلعه نوعی با او قرارداد دارد و چنین اجازه‌ای به فدراسیون نمی‌دهد.

هواداران طلایی، بار دیگر روز گذشته جمعه _ ۱۱ بهمن ماه_  ابتدا در محل اقامت کادر و بازیکنان سپاهان حاضر شدند تا مطالبات‌شان را به گوش مسئولین و اعضا این تیم برسانند. عده‌ای از آن‌ها پس از پایان بازی شب گذشته نیز ابتدا به سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای این تیم معترض شدند و در ادامه در کنار اتوبوس این تیم جمع شدند و درحالی که قلعه نوعی در صندلی نزدیک به در نشسته بود با او سخن گفتند و خواستار ماندن او شدند. قلعه نوعی نیز با هواداران سخن گفت و باردیگر تاکید کرد ماندن یا رفتن‌اش به مدیران باشگاه بستگی دارد و این که سرمربی سپاهان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی شده‌است اتفاق مثبتی برای این باشگاه است. همین حرف‌ها کافی بود تا هواداران سپاهان شعار مطالبه‌گری‌هایشان را از قلعه نوعی به تابش تغییر دهند.

حالا به نظر ممکن است این تصمیم باشگاه و دوری حداکثری از هواداران می‌تواند برای آرام سازی جو سپاهان و نشان از جو ناآرام و متلاطم این روزهای این باشگاه اصفهانی داشته باشد.

کد خبر 408419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.