رودریگو: زیدان به من می‌گوید وقتی بازیکن بوده چه‌کارهایی انجام می‌داده است

بازیکن جوان رئال مادرید از رؤیای محقق شده‌اش از بازی کردن برای تیم بزرگ رئال مادرید و حتی به ثمر رساندن گل پنالتی در دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیاگفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ESPN، «رودریگو گوئس» بازیکن جوان برزیلی رئال مادرید، این روزها شرایط خوبی را سپری می‌کند و چیزهای زیادی از زین‌الدین زیدان یاد می‌گیرد.

او درباره افتخار به خاطر حضور در رئال گفت: به تاج رئال در رختکن و سپس به لباسم نگاه می‌کنم و به خودم می‌گویم؛ وای! من بازیکن رئال هستم. به نظرم این اتفاق به من کمک می‌کند که حتی در زمین هم خوب بازی کنم.

رودریگو درباره ضربه پنالتی خوبی که در مرحله نهایی سوپرکاپ زد، اظهار کرد: مدام فشار زیادی در هنگام زدن ضربه پنالتی احساس می‌کنید. اما من رفتم و کارم را انجام دادم. کروس من را تشویق کرد و به من گفت که پنالتی را تبدیل به گل می‌کنم به خاطر اینکه در تمرینات به خوبی روی این مسئله کار کرده‌ام. دقیقاً پنالتی زدن به همان شکل را تمرین کرده بودم، اما با این وجود در بازی سعی کردم توپ را با ارتفاع کمتری شوت کنم. وقتی که ضربه را به توپ زدم، کمی نگران بودم تا اینکه دیدم توپ درون دروازه قرار گرفته و هواداران خوشحالی می‌کنند. نهایتاً خیالم راحت شد که پنالتی من گل شده است.

بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید درباره زیدان، گفت: او فرد خوش برخوردی است و همیشه با من صحبت می‌کند و با توصیه‌هایش به من کمک می‌کند. او من را به دفترش فرا می‌خواند و می‌گوید که از نظر تکنیکی یا تاکتیکی چه‌کاری اشتباه یا بد انجام شده است. البته او درباره کاری که او به‌عنوان بازیکن در آن صحنه انجام می‌داده هم توضیح می‌دهد. این صحبت‌ها همیشه کمک زیادی به من می‌کند.

او ادامه داد: همیشه اولین جلسه تمرین را به یاد می‌آورم. همان‌طور که در حال صحبت با وینیسیوس بودم وارد زمین شدم و از او پرسیدم. آیا در اولین جلسه تمرینش عصبی بوده یا نه. او به من گفت که احساس عصبانیت و تنش را داشته اما به‌محض اینکه بازی به جریان بیافتد، احساس اطمینان خاطر بیشتری پیدا می‌کنم. وینی کمک زیادی کرد تا بتوانم خودم را با شرایط تطبیق دهم.

رودریگو درباره رؤیای به حقیقت پیوسته‌اش نیز صحبت جالبی کرد و گفت: انجام اولین بازی‌ام برای تیم ملی و حضور در تمام طول بازی، رویایی بود که برای من به حقیقت تبدیل شد. فکر می‌کنم هر کودک برزیلی که آرزوی فوتبالیست شدن را داشته باشد، عاشق این است که پیراهن تیم ملی را به تن کند. پا گذاشتن در زمین و اولین لمس توپ به‌عنوان بازیکن تیم ملی در کنار همه بازیکنان خارق‌العاده دیگر، به نظر من حسی است که پس از تحقق یک رؤیا به فرد دست می‌دهد.

وی درباره احتمال حضورش در تیم ملی برزیل در المپیک توکیو، تصریح کرد: تصمیم را به عهده تیم ملی و رئال می‌گذارم. هر تصمیمی که بگیرند من خوشحال خواهم بود. اگر نیاز باشد که به المپیک بروم، قطعاً خوشحال خواهم بود که نماینده مردم برزیل باشم.

در پایان، بازیکن برزیلی رئال درباره حضور چهار هم‌وطن او در این تیم گفت: هر پنج نفر ما در تمرینات می‌خندیم و خوشحال هستیم. ما حتی پیش خودمان خامس را هم برزیلی در نظر می‌گیریم.او همیشه با ماست، البته کروس و مودریچ هم همیشه در کنار ما هستند.

کد خبر 408409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.