رونمایی از بزرگترین فرش گل لاله با شن‌های رنگی در منطقه ۶

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: بزرگ‌ترین فرش گل طراحی شده با شن‌های رنگی و اقتباس از گل لاله، مظهر شهادت به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهید لاوی و در مجاورت گلستان شهدای پیاده‌سازی و اجرا شده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز انقلاب اسلامی از پیاده‌سازی و اجرای بزرگترین فرش گل با شن‌های رنگی و اقتباس از گل لاله در میدان شهید لاوی و در مجاورت گلستان شهدا خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در میدان شهید لاوی و در مجاورت گلستان شهدا در زمینی به مساحت دو هزار ۸۰۰ متر مربع اجرا شده است که با طراحی نقوش سنتی و اقتباس از گل لاله که آن را مظهر شهادت می‌دانیم، طراحی و در مدت دو ماه توسط اداره خدمات شهری منطقه شش به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: بزرگترین فرش گل با شن‌های رنگی با بودجه‌ای افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و حجم شن رنگی به میزان ۸۰ تن انجام شده است.

وی با اشاره به روش اجرای پروژه فرش گل، گفت: ابتدا با تسطیح و زیرسازی زمین محوطه طرحی را که توسط طراحان به صورت نقوش سنتی و با محوریت گل لاله آماده شده بود، پیاده‌سازی و سپس با جداسازی بخش‌های مختلف محدوده‌های رنگ‌بندی شده مهیا و پس از آن شن‌های رنگی که با رنگ مرغوب به رنگ های مختلف رنگ‌آمیزی شده بود مطابق طرح در محل مناسب و از قبل تعیین شده ریخته شد و عملیات تسطیح شن‌های رنگی صورت گرفت و در بخش هایی نیز گل‌کاری و چمن‌کاری انجام و طرح کامل شد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال ۹۹ نیز طرح هایی در حوزه زیباسازی، نورپردازی، اجرای آبنما و … در منطقه شش پیش‌بینی و آماده اجرا شده که امیدواریم بتوانیم با توجه به نیازهای روز شهر و مبتنی بر فرهنگ شهروندان این پروژه‌ها را اجرا کنیم.

کد خبر 408405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.