افتتاح ۱۴ پروژه شاخص عمرانی در دهه فجر

شهردار قدس با اشاره به بهره‌برداری از ۱۴ پروژه شاخص عمرانی در حوزه‌های مختلف زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، تفریحی در دهه فجر امسال توسط شهرداری قدس، گفت: با بهره‌برداری از ۵ بوستان در ایام الله دهه فجر امسال فضای سبز شهری قدس به مقدار ۸ هکتار افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایمنا، مسعود مختاری با بیان اینکه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در ایام دهه فجر ۱۴ پروژه شاخص عمرانی در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری قدس به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: حوزه فضای سبز شهری بیشترین سهم را در میان پروژه‌های افتتاحی به خود اختصاص داده است، به طوری که پنج پروژه احداث و بازسازی بوستان‌های بزرگ و کوچک در نقاط مختلف شهر با مجموع مساحت ۸۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بوستان بانوان به عنوان نخستین بوستان ویژه بانوان به مساحت دو هکتار احداث شده و بوستان آب‌شن دیگر پروژه شاخصی است که فاز نخست آن در دهه فجر به مساحت ۴.۵ هکتار به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قدس تصریح کرد: همچنین بوستان نبوت در یک هزار و ۵۰۰  مترمربع، بوستان تندرستی در مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و بوستان خانواده به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مختاری گفت: از دیگر پروژه‌های شاخص عمرانی می‌توان به خانه فرهنگ جوادآباد به مساحت یک هزار و ۹۸۰ متر مربع، کانال زردآب به منظور هدایت آب‌های سطحی به طول ۴۹۰ متر، بازسازی غرفه‌های تجاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع، بلوار جنب دانشگاه آزاد اسلامی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و کانال هدایت آب‌های سطحی باهنر به طول ۴۰۰ متر اشاره کرد.

منبع: فارس

کد خبر 408396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.