بهره‌برداری از ۴ پروژه پایانه صفه در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: به زودی چهار پروژه مهم در پایانه مسافربری صفه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از پروژه‌های در حال اجرای پایانه صفه، عملیات اصلاح هندسی ورودی این پایانه است که برای اجرای آن ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت داشته و به زودی بهره برداری می شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های برون شهری در ورودی پایانه صفه اقدام به سوار یا پیاده‌کردن مسافران کرده که خطرات زیادی را متوجه مسافران می‌کرد، اصلاح هندسی ورودی پایانه صفه در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی گفت: به زودی اتوماسیون بار در پایانه صفه به منظور نظارت بر حمل بار اتوبوس‌ها جهت جلوگیری از حمل بارگیری بارهای پُرخطر به بهره برداری می‌رسد و هدف از راه‌اندازی آن تجمیع بارها و همچنین نظارت دقیق بر بارهای در حال جابجایی توسط اتوبوس‌ها است تا تخلفی نشود.

محبوبی گفت: به منظور رفاه حال رانندگان اتوبوس و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، احداث پمپ گازوئیل در پایانه صفه در دستور کار قرار گرفت که احداث آن ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: انبار مرکزی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در پایانه صفه آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه این سازمان دو هدف حفظ و نگهداری پایانه‌ها و طرح توسعه آن را دنبال می‌کند، گفت: خرید دستگاه‌های چهارگاز (برای تعیین میزان آلایندگی خودرو) جهت ایستگاه معاینه فنی جی برای خودروهای دوگانه‌سوز، خرید و نصب دوربین به منظور توسعه سیستم نظارت تصویری پایانه‌ها برای پوشش نقاط کور در محوطه و سطح پایانه‌ها همچنین تشکیل کارگروه گردشگری با هدف شناسایی پتانسیل‌های سازمانی و توسعه و ترویج گردشگری در پایانه‌های مسافربری با حضور نمایندگانی از شهرداری، سازمان فرهنگی تفریحی، اداره کل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای، سازمان میراث فرهنگی شهر از دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری در یکسال گذشته است.

محبوبی با بیان اینکه در پایانه‌های پنج گانه شهر اصفهان روزانه حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار مسافر جابجا می‌شوند، گفت: در پایانه مسافربری کاوه حدود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس، پایانه صفه حدود ۱۵۰، پایانه زاینده رود ۵۰ و پایانه جی حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس روزانه مسافران را جابجا می‌کنند.

وی تاکید کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان و شماره تلفن‌های ۸۲- ۳۴۳۹۹۹۸۰ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.

کد خبر 408382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.