رونمایی از پوستر طرح ملی نخستین کنگره ملی شعر مقاومت در کرج

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از رونمایی از پوستر طرح ملی اولین کنگره ملی شعر مقاومت با موضوعات سردار بدون مرز، حاج قاسم سلیمانی، خانواده های شهدای مدافع حرم و ابومهندس در دهه مبارکه فجر در کرج خبر داد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: مدیریت شهری برنامه های مختلفی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات دهه فجر در نظر گرفته است.

وی افزود: از امروز مسابقات ورزشی محلات میان سه هزار ثبت نام کننده محلی در ۱۵ رشته آغاز می‌شود و تا اواسط اسفند ماه پایان می‌یابد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری جشن انقلاب و خانواده در شهر عنوان کرد: عموم مردم می توانند در این برنامه که ساعت ۱۸ روز هفدهم بهمن ماه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود، حضور یابند.

رحیمی از اجرای گروه شاد پیمایی از میدان کرج تا میدان شهدا خبر داد و افزود: این برنامه روز بیستم بهمن ماه توسط عروسک های غول پیکر هفت متری برای اولین بار در کرج برگزار می شود.

وی گفت: روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه مدیران شهری با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر به دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و دفاع مقدس می‌روند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از برپایی نمایشگاه فرق و ادیان در کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر مردم در خصوص تهاجمات فرهنگی در زمینه های فرق و ادیان برپا می شود.

رحیمی گفت: محفل انس با قرآن کریم نیز به مناسب دهه مبارکه فجر در سه منطقه از مناطق ۱۰گانه کرج برگزار می شود.

وی از برپایی ایستگاه های سلامت در تمام مناطق شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها به طور ویژه از پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه در ایستگاه‌های مترو فردیس، گلشهر و مهرشهر برپا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: نمایشگاه بزرگ انقلاب نیز در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در تعداد ۱۵۰ غرفه برپا می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: فضاسازی و آذین بندی در مناطق ۱۰ گانه کرج انجام شده است.

وی با اشاره به مقارن شدن روز ۲۲ بهمن و چهلمین روز از شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: برنامه های متنوع و درخور این موضوع را نیز خواهیم داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از رونمایی از پوستر طرح ملی اولین کنگره ملی شعر مقاومت با موضوعات سردار بدون مرز، حاج قاسم سلیمانی، خانواده های شهدای مدافع حرم و ابومهندس در دهه مبارکه فجر در کرج خبر داد و اضافه کرد: در این دهه ۱۰ گروه نمایشی به اجرای موسیقی، نمایش و... در پارک و بوستان های شهر می پردازند.

کد خبر 408379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.