اعزام آتش‌نشانان رشت به ۳۱ ماموریت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد نجات این سازمان در ۲۴ ساعت گذشت به ۳۱ عملیات اطفای حریق و حادثه و خدمات ایمنی اعزام شدند.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد : به دلیل شدت وزش بادگرم در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۱ عملیات با اعزام امدادگران و آتش‌نشانان از ۱۴ ایستگاه آتش‌نشانی رشت انجام شده است.

 وی به وقوع ۲۵ مورد آتش سوزی علفزارها در رشت و حومه این شهر اشاره کرد و افزود : خوشبختانه با توجه به اینکه بعضی از این آتش‌سوزی ها در مجاورت منازل مسکونی بوده با تلاش آتش‌نشانان از سرایت آن پیشگیری شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت افزود : بیشترین علت آتش‌سوزی‌ها به علت بی‌احتیاطی در روشن کردن آتش برای هرس علفزارها بوده است.

مومنی به سقوط داربست در بلوار نماز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه آسیب و تلفات جانی نداشت، فقط یک دستگاه خودروی سواری دچار صدمه شد که آتش نشانان نسبت به ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه اقدام کردند.

وی اضافه کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت در این مدت پنج مورد خدمات ایمنی در آسانسور به شهروندان ارایه کرده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت تاکید کرد: توصیه می‌شود شهروندان پیش از روشن کردن بخاری‌ها از سالم و استاندارد بودن دودکش‌ها و بسته نبودن لوله‌های بخاری اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 408377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.