بهره‌مندی تاکسیرانان اصفهان از بیمه تامین اجتماعی تا پایان سال

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امکان بهره‌مندی تاکسیرانان اصفهان از بیمه تامین اجتماعی تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن امکان ثبت نام و با همکاری سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از حدود سال ۱۳۹۳ به دلیل تامین نشدن ردیف بودجه‌های دولتی امکان ثبت نام جدید رانندگان ناوگان تاکسی برای استفاده از ۵۰ درصد تخفیف بیمه متوفف شده بود که با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری خانواده بزرگ حمل و نقل و مساعدت دولت این امر محقق می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی اصفهان در حال انجام آخرین مراحل تکمیل لیست رانندگان فعال و ارسال اطلاعات به اتحادیه تاکسیرانی کشور جهت آغاز ثبت‌نام است، امیدواریم به زودی شاهد پوشش رسمی بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان جا مانده از سال‌های گذشته باشیم.

وی ادامه داد: پس از رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی هدف و خواسته رانندگان استفاده از مزایای سختی کار جهت بیمه شدگان این طرح و بیمه تکمیلی خواهد بود که قطعا سازمان‌های تاکسیرانی در خصوص این موارد در سال آینده مصمم و پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

منوچهری گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک «ت» و هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس تاکسی بی‌سیم بانوان فعال است.

کد خبر 408360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.