استعفای دو مدیر و تعطیلی ۵ مرکز بهزیستی پس از بخشنامه تعارض منافع

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: درپی بخشنامه تعارض منافع دو نفر از روسای بهزیستی از مدیریت ادارات بهزیستی استعفا داده و پست سازمانی آنها تغییر کرد همچنین پنج رئیس شهرستانی هم مراکز خصوصی خود را تعطیل کردند تا همچنان در پست مدیریتی باقی بمانند.

مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بخشنامه تعارض منافع در بهزیستی، اظهار کرد: حدود سه ماه ونیم پیش سازمان بهزیستی کشور، بخشنامه‌ای درباره وجود تعارض منافع در مسئولیت مدیران سازمان بهزیستی که همزمان با مدیریت خود یکی از مراکز تحت پوشش سازمان را به صورت خصوصی و غیردولتی اداره می‌کنند صادر کرد.

وی در خصوص جزئیات این بخشنامه، تصریح کرد: براساس این بخشنامه که در مهرماه سال جاری صادر شد مدیران این سازمان باید بین مسئولیت سازمانی و یا اداره مرکز خصوصی که در چارچوب فعالیت‌های سازمان فعالیت می‌کنند یکی را انتخاب می‌کردند یعنی اگر ترجیح می‌دهند مدیر بمانند باید مراکز را به یک مؤسسه خیریه که از قبل مجوز داشته واگذار کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خصوص وضعیت بهزیستی استان پس از ابلاغ این بخشنامه، اظهار کرد: دو نفر از روسای بهزیستی در شهرستان‌های فلاورجان و تیران و کرون به علت مشمول شدن در بخشنامه تعارض منافع از مدیریت ادارات بهزیستی استعفا داده و پست سازمانی آنها تغییر کرد همچنین پنج رئیس شهرستانی هم مراکز خصوصی خود را تعطیل کردند تا که این افراد همچنان در پست مدیریتی باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه تعطیلی این پنج مرکز فرآیند خاصی دارد، گفت: فعلا نام این پنج مدیر را اعلام نمی‌کنیم تا روند واگذاری مراکز غیردولتی آنها انجام شود و در خبر دیگری بعد از تعطیل شدن مراکز خصوصی آنها اطلاع رسانی بعدی انجام می‌شود.

کد خبر 408355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.