مسابقات بدنسازی در خمینی شهر از سال ۹۳ برگزار نشده است!

رئیس هیئت بدنسازی خمینی شهر گفت: سعی ما بر این بوده است که مسابقات شهرستان در سطح بالایی برگزار شود تا ورزشکارانی که انگیزشان را از دست داده بودند در سطح انگیزشی بالایی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صالحی، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر در حاشیه مسابقات پرورش اندام، فیزیک بادی و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: وزن کشی مسابقات پرورش اندام، فیزیک بادی و بادی کلاسیک شهرستان خمینی شهر پنجشنبه –۱۰ بهمن ماه- انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه این دوره مسابقات با اسپانسرینگ ژن استار برگزار شد، گفت: مسابقات پرورش اندام، فیزیک بادی و بادی کلاسیک  شهرستان خمینی شهر با استقبال خوبی و با حضور ۱۲۵ نفر شرکت کننده در روز جمعه -۱۱ بهمن ماه - برگزار گردید.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر با اشاره به سطح بالای کیفیت برگزاری مسابقات، ادامه داد: مسابقات در سه رشته بادی فیزیک، بادی بیلدینگ و بادی کلاسیک در حضور داوران بین المللی برگزار گردید. در این مسابقات شاهد حضور هشت تیم در گروه های مختلف و رده بندی بزگسالان بودیم.

صالحی با اشاره به به اینکه دو سال است مسئولیت هیئت بدنسازی و پرورش اندام خمینی شهر را بر عهده گرفته است، گفت: از سال ۹۳ هیچ مسابقه ای در شهرستان خمینی‌شهر برگزار نشده بود؛ سعی ما بر این بوده است که مسابقات شهرستان در سطح بالایی برگزار شود تا ورزشکارانی که انگیزشان را از دست داده بودند در سطح انگیزشی بالایی قرار بگیرند.

خمینی شهر یکی از شهرستان های مهم در ورزش کشور

عباس مرادیان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر، در حاشیه مسابقات پرورش اندام، فیزیک بادی و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه های شهرستان خمینی شهر، اظهار کرد: خمینی شهر از لحاظ ورزشی یکی از شهرستان های پراهمیت در سطح استان و کشور است. حضور علاقه‌مندان زیادی در حوزه ی ورزش بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر باعث شد تا این دوره از مسابقات را به میزبانی شهرستان و با حضور علاقه‌مندان در سطح استان اصفهان و استان های همجوار برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر بحث جوان گرایی و علمی کردن هیئت های ورزشی است، ادامه داد: افراد خوبی در هیئت بدنسازی شهرستان خمینی شهر حضور دارند که در حوزه های مختلف آموزشی، همگانی و قهرمانی هیئت توانسته اند جایگاه خوبی را بدست بیاورند.

مرادیان ادامه داد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر توانسته در توسعه ورزش شهرستان گام های موثری بردارد که حتی به عنوان یکی از هیئت های برتر در سال ۹۷ شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

همیاران ورزش نسخه آزمایشی هیئت های ورزشی است

کد خبر 408342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.