آتش سوزی ساختمان بورس/توسعه تصفیه خانه پساب قم

در این بسته خبری از یخ زدایی معابر شهری مهاباد تا امکان رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک تهران و پیشرفت ۳۰ درصدی تفرجگاه آبشار بافق را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

سرانه مصرف ماهی تهرانی‌ها

سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر نقش مصرف انواع ماهی و آبزیان در تأمین سلامت جامعه اظهار کرد: اگر خواهان شهری سالم با شهروندانی سالم هستیم، همه باید تلاش کنیم تا سرانه مصرف ماهی در تهران افزایش پیدا کند و ما نیز در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تلاش می‌کنیم تا سهم ماهی را در سفره خانواده‌ها افزایش دهیم.

توسعه تصفیه خانه پساب قم

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اهمیت مدیریت آب در شرایط و اقلیم ویژه استان قم اظهار کرد: در چهار سال گذشته مبنای پروژه‌های اجرا شده در حوزه توسعه فضای سبز بر استفاده بهینه از آب و مدیریت آب بوده است.

یخ زدایی معابر شهری مهاباد

پس از بارش‌های مداوم برف و سرد شدن هوا طی چند هفته گذشته، کارگران شهرداری مهاباد یخ و برف انباشته شده در معابر و خیابان‌های سطح شهر را جداسازی، جمع آوری و سپس به بیرون از شهر منتقل کردند.

آتش سوزی ساختمان بورس تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان اداری بورس تهران در محله سعادت‌آباد خبر داد.

امکان رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک ایجاد می‌شود

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در صورت تصویب در شورای شهر، امکان رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک در سال آینده ایجاد می‌شود.

اجرای طرح کارت پارک در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به بکارگیری روش‌های نوین شارژ پلاک خودرو در یک سال گذشته شاهد افزایش استقبال شهروندان از این طرح هستیم.

مطالبه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری خرم آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم آباد گفت: این دستگاه ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات انباشت شده از مردم و دستگاه‌های اجرایی دارد.

پیشرفت ۳۰ درصدی تفرجگاه آبشار بافق

سد علی نوروززاده، شهردار بافق گفت: طرح تکمیل مرحله سوم مجموعه تفرجگاه پارک آبشار با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

پیشرفت پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۶۵ درصدی تکمیل پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا خبر داد.

کد خبر 408303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.