گوشی G8s ThinQ چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی G۸8 ThinQ، یکی از پرچمداران ال جی بشمار می‌رود که دارای قابلیت‌هایی منحصر بفرد است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، G8s ThinQ، دارای امکانات نرم افزاری و سخت افزاری ایده آلی است و با گوشی G8 ThinQ تفاوت‌های بسیار کمی دارد. محصول جدید ال جی دارای صفحه نمایش ۶.۲۱ اینچی OLED با وضوح تصویر FHD+ است؛ رزولوشن این گوشی نیز ۱۰۸۰ * ۲۲۴۸ و نسبت تصویر آن ۱۹ به ۹ است. از قابلیت‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به HDR10، صفحه نمایش همیشه روشن و Dolby Vision اشاره کرد.

بدنه G8s ThinQ از گوریلا گلس و آلومینیوم تشکیل شده و فریم آلومینیومی ساختاری زیبا و محکم به این گوشی بخشیده است. در قسمت بالایی بدنی گوشی، لنزهای سه گانه دوربین اصلی به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته و به ترتیب، ۱۳، ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل است. فلش LED کوچکی نیز در سمت راست آن‌ها قرار دارد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر لنزها قابل مشاهده است. در قسمت پایین این دستگاه، دریچه اسپیکر اصلی، پورت USB-C 3.1 و جک ۳.۵ میلی متری وجود دارد.

سیستم عامل گوشی ال جی G8s ThinQ اندروید ۹ بوده و به پردازنده هشت هسته‌ای همراه با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است. بلندگوهای استریو در این گوشی، عملکردی توانمند دارد و کیفیت صدای آن جالب توجه است. باتری گوشی جدید نیز ۳۵۵۰ میلی آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این مدل گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز دودی، سفید، قرمز و آبی به فروش می‌رسد.

شرکت ال جی به منظور افزایش امنیت گوشی، سه راهکار بیومتریک تشخیص چهره (Face Unlock)، حسگر اثر انگشت و تشخیص رگ‌های دست (Hand ID) را برای 8s ThinQ در نظر گرفته است. قابلیت جدید Hand ID، امنیت بیشتری نسبت به حسگر اثر انگشت دارد و با استفاده از ماژول‌هایToF و مادون قرمز، الگوی کف دست و رگ‌های آن را بررسی می‌کند. این فرآیند طی دو مرحله و با نزدیک کردن کف دست از فاصله تقریباً ۲۰ سانتی متری به دوربین سلفی گوشی انجام می‌شود؛ بهترین زمان برای استفاده از این روش امنیتی حین رانندگی است.

علاوه بر این، این گوشی جدید از قابلیت Air Motion نیز پشتیبانی می‌کند؛ با استفاده از ژست‌های حرکتی Air Motion، می‌توان موسیقی را کنترل کرد، اسکرین شات گرفت، حجم صدا را تغییر داد و به تماس‌ها پاسخ داد. برای بهره مند شدن از این قابلیت، کاربر باید دست خود را در فاصله شش تا ۱۲ سانتی متری دوربین سلفی قرار دهد. سپس دوربین دست کاربر را شناسایی می‌کند و نوار باریکی در قسمت زیر بریدگی پدیدار می‌شود. بدین ترتیب منوی مربوط به Air Motion ظاهر می‌شود و شما باید دست خود را به سمت گزینه مورد نظر متمایل کنید تا بتوانید از قابلیت جدید استفاده کنید.

کد خبر 408297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.