نکونام: فوتبال ایران به ۵۰ سال قبل برگشته است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باشگاه سپاهان باید بداند مربی اجازه ندارد در مورد مربی تیم حریف صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری با اشاره به اینکه برای حضور در جلسه فنی در کنفرانس خبری قبل از بازی شرکت نکرده است، اظهار کرد: اگر من با کارلوس کیروش مقایسه شده باشم باید به آن افتخار کنم بهتر از اینکه آشپز در کنار زمین حاضر شود. باشگاه سپاهان باید بداند مربی اجازه ندارد در مورد مربی تیم حریف صحبت کند. تکنیک هر مربی به خودش بستگی دارد و محرم نویدکیا یکی از دوستان خوب من است و خیلی دوست داشتم وی را ببینم و قطعاً خودش بهتر می داند چه کند.

وی ادامه داد: در اول بازی اشتباهاتی داشتیم که منجر به گل شد و بر روی اشتباهات فردی گل خوردیم. دو نفر را به تیم ملی امید دادیم که امروز خیلی بد بازی کردند. مصدومین زیادی در بازی امروز داشتیم. داور با سوت و کارت دادن قضاوت را بگونه ای پیش می برد که بازی را کنترل کند. بنیادی فر در بازی امروز با سوت هایشان تمرکز تیم من را از بین برد.

نکونام تصریح کرد: در اصفهان من داوری به ضرر سپاهان ندیده ام و امروز راحترین کار را داور انجام داد. بنیادی فر زخم کهنه داشت که امروز جبران کرد. مربی من کوچکترین حرفی نزد ولی به راحتی اخراج شد. در فوتبال بوده ایم، هستیم و خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: صحنه هایی که کارت گرفتیم باید ببنیم چه اتفاقی افتاد که کارت گرفتیم. بار فنی بازی برای تیم ما واقعا سخت بود، با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی داشتیم. مطمئن باشید تیممان خیلی بهتر خواهد شد. تیممان شادابی لازم را پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید ببنیم تکلیف تیم ملی چه می شود. فوتبال ما به پنجاه سال  قبل برگشته است. هرکسی حرف می زند باید جوابش را بشنود.

کد خبر 408295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.