قلعه نویی: تا پایان اسفند برای سپاهان برنامه ریزی کرده ایم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در این بازی خوب بودیم و هرکسی فوتبال سپاهان را میبیند از این فوتبال لذت می برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان با بیان اینکه با یک بازی خوب و منطقی توانستیم سه امتیاز ارشمند بدست بیاوریم، اظهار کرد: در بازی قبل خیلی خوب بازی کردیم ولی شانس با ما یار نبود. در این بازی خوب بودیم و هرکسی فوتبال سپاهان را می بیند از این فوتبال لذت می برد.

وی ادامه داد: دیروز در مورد تیم ملی صحبت کردم. داوری امروز اتفاق ده درصدی هم نیوفتاد که بر نتیجه تاثیر گذار باشد. سروش رفیعی امروز خیلی خوب بود و قبلا هم با من کار کرده است. 

قلعه نویی گفت: تا آخر اسفند برای سپاهان برنامه ریزی کردیم و الهویی را به امارات فرستادیم تا بازی های تیم های اماراتی را از نزدیک مشاهده کند. امیدوارم چهار نماینده خوب ایران در آسیا نتایج خوبی را کسب کنند. ما در نیم فصل مجموعاً یک بازیکن گرفتیم و مابقی جایگزین بودند. معمولا در جام باشگاه های آسیا بازیکنان ایرانی با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد. 

همچنین محسن قلیچ خانی مدیر رسانه ای سپاهان در واکنش به صحبت های نکونام فقط به این جمله بسنده کرد:"تعدادی از صحبتها براساس تجربه است و برخی صحبت ها براساس خامی افراد است".

به گزارش ایمنا، جواد نکنام در نشست خبری بعد از شکست دو بر صفر تیمش به طعنه گفته بود که بهتر است که برخی در کنار زمین فوتبال حواسشان به فوتبال باشد تا آشپزی!

کد خبر 408294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.