اعتراض های نکونام کار دستش داد/ حضور مدیرعامل سابق سپاهان در ورزشگاه

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که در کارنامه خود سابقه مدیر عاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را نیز دارد، این دیدار را از نزدیک تماشا می کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ تیم های فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در ادامه حاشیه های این دیدار را می خوانید:
* پیش از شروع دیدار سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن، که این روزها سمت مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان را بر عهده دارد در زمین نقش جهان حاضر شد و با بازیکنان خوش و بش کوتاهی داشت.
* مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی این دیدار را از جایگاه ویژه نقش تماشا می‌کرد.
* پیش از شروع دیدار قلعه نویی به استقبال نکونام رفت و باهم عکس یادگاری گرفتند.
* پیش از شروع دیدار شهاب گردان دروازه بان تیم فولاد خوزستان که سابقه بازی در تیم فوتبال سپاهان را دارد در آغوش تاوارس مربی دروازه‌بانان سپاهان قرار گرفت.
* شهاب عادلی و ولیسیانی، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان این دیدار را از جایگاه خبرنگاران به نظاره نشسته بودند.
* جمشید رشیدی، مجید حاج رسولیها و علی اکبر دهقان که در دوران مدیریت سعید آذری جز کادر باشگاه ذوب آهن بودند که با رفتن سعید آذری ا ذوب آهن فتند این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند.
* کمتر از ۲۰ عکاس برای پوشش تصویری این دیدار حضور داشتند که فقط یک نفر از عکاسان پشت دروازه نیازمند قرار گرفته بود.
* نکونام که پس از گل اول سپاهان به شدت از عملکرد داوران معترض بود و در حرکات کنار زمین این امر به وضوح مشخص بود؛ در دقیقه ۲۳ خطای اعلام شده از طرف بنیادی فر به نفع سپاهانی ها نکونام را بشدت عصبانی کرد تا بازی برای دقایقی متوقف شود و داور با مربیان هر دو تیم به صحبت بپردازد.
* بنیادی فر برای کنترل این دیدار خیلی راحت از جیبش کارت خارج می‌کرد و همین اتفاق موجب شد تا با اخطار گرفتن نورافکن سرمربیان هر دو تیم به داور اعتراض کنند.
* شدت اعتراضات نکونام و کادر تیم فولاد خوزستان در اواخر نیمه اول به شدت افزایش یافت و باعث شد تا یکی از مربیان خوزستانی با کارت قرمز جریمه و از زمین بازی اخراج شود.

* حدود ۱۰ هزار نفر این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند.
* محمد محبی در دقیقه ۶۳ با ضربه ای زیبا برای دروازه شهاب گردان را برای دومین بار در این دیدار باز کرد و به شدت از طرف هواداران مورد تشویق قرار گرفت.
* برخلاف دیدار های گذشته سپاهان که امیرقلعه نویی از محبوبیت خاصی در سکوهای نقش جهان برخوردار بود؛ با توجه به حواشی بوجود آمده و احتمال قریب الوقع جدایی قلعه نویی از سپاهان و پیوستنش به تیم ملی باعث شد تا در این دیدار آن محبوبیت همیشگی خود را از دست بدهد و از طرف هواداران مورد تشویق قرار نگیرد.
* اعتراض های ادامه دار نکونام در نهایت موجب شد تا بنیادی فرد بالاخره در دقیقه ۷۳ وی را با کارت زرد جریمه کند.

* امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان برخلاف دیدارهای قبلی در تشویق ایسلندی شرکت نکرد و شاید به نوعی جواب کم محلی های هواداران سپاهان را نسبت به خود داد.

کد خبر 408291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.