لیست اصولگرایان برای انتخابات مجلس بسته شد

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: کاندیدا هایی که در این لیست قرار نگرفتند نمی‌توانند فعالیت انتخاباتی دیگری داشته باشند.

رسول حامدیان با تایید لیست منتشر شده توسط رسانه ها به اسم لیست مجمع اصولگرایان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایمنا گفت: امروز در مجمع اصولگریان استان اصفهان طی انتخاباتی پنج نفر توسط اعضا مجمع برای حضور در لیست اصولگرایان انتخاب شده و قابل تغییر نیست.

وی افزود: کاندیدا هایی که در این لیست قرار نگرفته اند بنا نیست در هیچ لیست دیگری حضور پیدا کرده یا به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کنند و نمی‌توانند فعالیت انتخاباتی دیگری داشته باشند.

به گزارش ایمنا، نشست روز یازدهم بهمن ماه مجمع اصولگرایان برای انجام مرحله آخر بررسی و معرفی نامزدهای منتخب این مجمع صبح امروز برگزار شد که به ترتیب آرا: مهدی طغیانی، امیرحسین بانکی‌، زهرا شیخی، حجت‌الاسلام حسین میرزایی و عباس مقتدایی به عنوان پنج نفر نهایی انتخاب شدند و ابوالفضل قربانی و تورج حاج‌ رحیمیان نیز به عنوان ۲ نفر ذخیره انتخاب شدند و در صورت بروز مشکل برای هریک از این پنج نفر، به ترتیب جایگزین خواهند شد.

کد خبر 408290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فضول IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای حامدیان شما چکاره هستی که می گویی حق ندارند انفرادی یا درلیست دیگر قرار گیرند تمام کاندیداها حق دارند انفرادی یا درلیستهای دیگر تبلیغ کنند