تراکتور اولین گام از ماراتن قرعه ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن بعد از کسب برد ارزشمند خانگی با سرمربی جدیدش به تبریز سفر کرده تا اولین مسابقه از قرعه سخت پنجگانه خودش در نیم فصل دوم لیگ را پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی روز جمعه با انجام ۵ مسابقه آغاز می‌شود که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از برتری یک بر صفر در مقابل پارس جنوبی جم و گرفتن ۳ امتیاز هفته هفدهم باید در هفته هجدهم و در یک بازی حساس به دیدار تراکتور در شهر تبریز برود.

 حریف تبریزی در هفته گذشته در طی یک بازی جنجالی و پرحاشیه با دو گل به تیم پرسپولیس باخت و از آن جایی که تراکتور در بین تیم های صدرجدولی مدعی کسب عنوان قهرمانی است  به همین خاطر برای گرفتن هر سه امتیاز به دیدار ذوب‌آهن خواهد آمد.

 میودراگ رادولوویج سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته گذشته با انجام چند تغییر در ترکیب تیمش موفق شد به ۳ امتیاز ارزشمند دست پیدا کند و اگر بتواند در شهر تبریز هم از تیم تراکتور امتیاز بگیرد شروع خوب خودش در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را ادامه خواهد داد .

اما نکته مهم در مورد بازی زود تراکتور و ذوب آهن این است که ذوب آهنی‌ها بر اساس قرعه کشی انجام شده در سازمان لیگ از این هفته تا ۵ بازی دیگر باید در مقابل مدعیانی همچون صنعت نفت، استقلال سپاهان و  شهر  خودرو به میدان بروند و این یعنی یک ماراتن هفته ای و بسیار سنگین در مقابل ذوب‌آهن قرار دارد و به همین دلیل میودراگ رادولوویچ باید برنامه‌ریزی مناسبی برای گذر از این مرحله سخت انجام دهد.

 ذوب آهن در شرایطی به تبریز سفر کرده که حواشی ایجاد شده در بازی هفته قبل تراکتور در مقابل پرسپولیس به سود نماینده اصفهان تمام شد و کارت های زرد و قرمز ی که تراکتوری ها دریافت کردند سرمربی و چند بازیکن تاثیرگذار این تیم را از انجام بازی مقابل ذوب‌آهن محروم کرده است.

"ساکت الهامی" سرمربی جوان تبریزی ها در مقابل پرسپولیس اخراج شد و در برابر ذوب آهن باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند. همچنین محمدرضا خانزاده مدافع تراکتور ، رضا اسدی هافبک دفاعی این تیم و سعید مهری هافبک این تیم به خاطر محرومیت امکان بازی در مقابل ذوب‌آهن را ندارند و این اتفاق بسیار خوب برای نماینده فوتبال اصفهان به حساب می‌آید.

از طرف دیگر مصدومیت اشکان دژاگه کاپیتان تراکتور هم به احتمال زیاد باعث می شود این بازی را از دست بدهد و تراکتور نیمی از بازیکنانش را در برابر ذوب‌آهن در اختیار نخواهد داشت
البته جدای از بحث محرومیت‌ها و غیبت محمد نژادمهدی مدافع میانی ذوب‌آهن که او هم ۴ کارت شده است باید به حضور محمد رشید مظاهری و میلاد فخرالدینی دو بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن در ترکیب تراکتور اشاره کرد که بدون شک برای انجام این بازی انگیزه های بسیار زیاد خواهند داشت.

رشید مظاهری که که بعد از چند سال درخشش در تیم ذوب‌آهن در ابتدای لیگ نوزدهم راهی تبریز شده و تقابل او با هم تیمی های سابقش می تواند بسیار جذاب باشد. از طرف دیگر میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم تراکتور در نیم فصل اول بازیکن ذوب‌آهن بود و با دریافت رضایتنامه راهی تبریز شد و برای انجام بازی در مقابل تیم سابق خودش انگیزه‌های بسیار زیادی دارد.

ذوب‌آهن در این هفته یک مهاجم صربستانی و قد بلند جذب کرد و اگر کارت بازی او صادر شود حضورش در خط حمله ذوب آهن می‌تواند بخشی از مشکلات این تیم در فاز تهاجمی را حل کند.

ذوب‌آهن برای اینکه بتواند در طی هفته های آینده در مقابل مدعیان نتایج قابل قبولی کسب کند باید شروع خوبی را در مقابل تراکتور رقم بزند و با تکیه بر نتیجه خوبی که در برابر تراکتور می‌گیرد به فکر هفته‌های آینده باشد.

شکست در مقابل تراکتور می‌تواند شرایط را برای میودراگ را در اولویت سخت‌تر از گذشته کند و روی نتایج بعدی این تیم هم تاثیر گذار باشد. این بازی عصر روز جمعه یازدهم  بهمن از ساعت ۱۵:۱۵ با قضاوت علی صفایی آغاز می شود.

کد خبر 408232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.