اعتراض پلیس راهور به بکارگیری مجدد رانندگانی که منجر به مرگ چندین نفر شدند

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان نسبت به بکارگیری مجدد رانندگانی که در گذشته منجر به مرگ و میر چندین نفر شده اند اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی شامگاه پنج شنبه ۱۰ بهمن ماه _ در هشتمین نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری با شش درصد کاهش تصادفات فوتی و معادل جلوگیری از مرگ ۲۰ نفر در شهرستان اصفهان رو به رو بوده‌ایم.

وی افزود: از تعداد تصادفات رخ داده ۳۵ درصد معادل ۱۰۶ نفر عابرین پیاده و ۴۶ درصد معادل با ۱۳۷ نفر شامل موتورسواران می‌شود، با این حال بیشترین تعداد کشته‌ها در میان موتورسواران بوده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه پلیس راهور در مرکز استان با مشکلات متعددی آن رو به رو است، اضافه کرد: باید توجه داشت که بسیاری از ترددها در مرکز استان مختص به اصفهان نبوده و صرفاً گذری است.

وی گفت: بیش از تعداد اتوبوس‌های واحدی که در بیرون از شهر حرکت می‌کنند، اتوبوس‌های بین شهری گذری است که ارتباطی با داخل شهر نداشته و به دلیلی مانند تکمیل ظرفیت یا بارگیری در شهر توقف کرده و باعث بروز مشکلات می‌شود؛ اقدامات لازم از سوی شرکت‌ها انجام نمی‌شود.

سرهنگ چلمقانی ادامه داد: کنترل و صدور کارت هوشمند برای رانندگان اتوبوس نیز از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا باید راننده‌ای که در سال‌های گذشته منجر به فوت عده‌ای شده دوباره باید حادثه آفرین شود؟ یا راننده‌ای که در گذشته تست اعتیاد مثبتی داشته و هم‌اکنون نیز این تست با پاسخ مثبت رو به رو می‌شود.

کد خبر 408227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.