کم تجربگی بازیکنان کار دستمان داد

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: حدود پنج بازیکن ما که امروز در زمین حضور داشتند پیش از این در سوپر لیگ بازی نکرده اند اگرچه در رده نوجوانان و جوانان سابقه حضور دارند اما در سطح بزرگسالان تجربه ای ندارند.

رضا تابعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پس از شکست تیمش مقابل سپاهان، اظهارکرد: در والیبال و رشته های دیگر باتجربه ها اگر بدنشان آماده باشد حرف اول را می زنند. حدود پنج بازیکن ما که امروز در زمین حضور داشتند پیش از این در سوپر لیگ بازی نکرده اند،؛ اگرچه در رده نوجوانان و جوانان سابقه حضور دارند، اما در سطح بزرگسالان تجربه ای ندارند.

وی اضافه کرد: تیم مقابل نیز قدر و صاحب سبکی بود و به شکل طبیعی کم تجربگی کار دست ما داد درصورتی که ما دو گیم بالاتر از تیم سپاهان بودیم. اما بچه های ما به دلیل تجربه کم نتوانستند ادامه بدهند و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی پیام مشهد در رابطه با مشکلاتی که گریبان گیر این تیم در چند وقت اخیر شده است، تصریح کرد: حقیقت امر این است که ما به کمک شهرداری و شورای  شهر مشهد تا الآن دوام آورده ایم. این کمک ولی در حدی نیست که بتوانیم تیمی قوی و در شان مشهد را داشته باشیم. در حال حاضر به کمک این دوستان توانسته ایم تیم را تا این جا بیاوریم و مسئولان باشگاه نیز در حال مذاکره با اسپانسرهایی هستند که البته تا این لحظه موفق به جلب نظر آن ها نشده اند.

وی اضافه کرد: ما تیم بسیار خوبی داشتیم و یک سری از بازیکنان مان را ابتدای فصل و عده ی دیگری را هم در نیم فصل از دست دادیم. ما با یک تیم امید و بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ را ندارند در مسابقات شرکت می کنیم درحالی که این لیگ شرایط خاص خودش را دارد. بااین که دیگر نمی توانیم بازیکنی را جذب کنیم اما من فکر می کنم اگر به ما کمک شود می توانیم با روحیه دادن به همین بازیکن ها نتایجی در خور شان تیم مشهد بدست آوریم.

کد خبر 408220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.