شکست خانگی ذوبی ها از نفت/ صعود سبزها به پلی آف کم رنگ تر شد

تیم پالایش نفت در یک بازی نزدیک و نفس گیر توانست ذوب آهن میزبان را شکست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز- پنجشنبه- -۱۰ بهمن ماه تیمذوب آهن اصفهان در چهارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر بسکتبال میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: سیامک ترابی‌خواه، مجتبی رجایی، محمد زارعی، جاناتان داگ‌بو، حسین مکاریان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوش دونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری و نمانیا بسوویچ

ترکیب تیم پالایش نفت آبادان: محمد شهریان، مهدی مرادی‌نسب، نیما عامرپور، وحید حاجیان، سعید محمدی، سعید داور پناه، هادی ثابتی نژاد، رضا رنجبر، مهدی ترابی، سهیل شغیب، محمد خالقی‌فر و بابک نظافت


کوارتر اول:

ذوب آهن ابتدای بازی عملکرد بهتری را نسبت پالایش نفت به نمایش گذاشت و توانست در اواسط این کوارتر اختلاف خود را با تیم مهمان زیاد کند اما تیم نفت توانست در دقیایق پایانی اختلاف را کم کند. تیم ذوب آهن با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ توانست پیروزاین کوارتر باشد.

کوارتر دوم:

ذوب آهن این کوارتر را با درخشش سجاد پذیرفته شروع کرد، اما پس از گذشت نیمی از وقت این کوارتر تیم پالایش نفت توانست با پرتاب های سه امتیازی خود را به ذوب آهن برساند و از تیم میزبان پیشی بگیرد؛ تیم پالایش نفت با امتیاز ۳۵ بر ۲۹ به رختکن رفت.

کوارتر سوم: 

کوارتر سوم را تیم پالایش نفت خیلی خوب و با برنامه ریزی شروع کرد و در همان دقایق اول این کوارتر اختلاف را با ذوب آهن زیاد کردند. تیم پالایش نفت توانست این کوارتر پر حاشیه را با نتیجه ۵۱ بر ۴۰ به پایان برساند.

کوارتر چهارم:

تیم پالایش نفت این کوارتر را نیز با بازی خوب خود آغاز کرد و اختلاف را در اوایل بازی حفظ کرد. تیم ذوب آهن نیکه وقت کوارتر توانست بازی شگفت انگیزی را به  نمایش گذاشت و اختلاف را با تیم آبادان کم کرد.در نهایت تیم پالایش نفت تواست با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ پیروز این دیدار نفسگیر شود.

حواشی بازی:

بازی به دلیل دیدار تیم والیبال ذوب آهن با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

حدود ۴۰۰ هوادار درورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

به دلیل اعتراض هواداران تیم ذوب آهن به داوری این مسابقه در کوارتر سوم این بازی وقفه ای ایجاد شد.

کد خبر 408212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.