بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان فعال مشهد به زودی برقرار می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بیمه تاکسیرانان فعال دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن سایت ثبت نام برقرار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، احمد محبی اظهارکرد: پیش از این و قبل از سال ۹۱ حدود ۵۰ درصد از حق بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان دارای پروانه که تاکسی‌های آنها فعال بود، توسط دولت پرداخت می شد که از سال ۹۱ این کار با بسته شدن سایت ثبت نام متوقف شد.

وی افزود: با توجه به مشکلات تاکسیرانان در این حوزه پیگیری هایی ویژه‌ای برای برقراری مجدد این یارانه که  از سوی دولت، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، اتحادیه تاکسیرانی های کشور و ... انجام و خوشبختانه با توافق با تامین اجتماعی مقررشد تا به زودی سایت ثبت نام برای برخورداری از بیمه تامین اجتماعی و پرداخت بخشی از حق بیمه توسط دولت بازشود.

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: استفاده از این یارانه و ثبت نام در سایت برای تحت پوشش قرارگرفتن بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان منوط به داشتن پروانه معتبر است.

وی با بیان اینکه برای افزایش رضایت‌مندی تاکسیرانان سامانه خدمات رفاهی با عنوان «رفاه تاکسی» در مشهد راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دوره پنجم شورای شهر و مورد تاکید شهردار مشهد ارائه خدمات مؤثر به رانندگان تاکسی برای افزایش سطح رضایت‌مندی آنها و البته شهروندان بوده است.

محبی تصریح کرد: برای افزایش رضایت‌مندی تاکسیرانان سامانه خدمات رفاهی با عنوان «رفاه تاکسی» در مشهد راه اندازی شده و تا چند روز آینده قابل دسترسی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی خدمات متعددی از طریق این سامانه به رانندگان تاکسی مشهد ارائه می‌شود که شامل خدمات رفاهی و خدمات خودرویی است.

وی با اشاره به دو بخش سامانه «رفاه تاکسی»، گفت: یک بخش از این سامانه مربوط به خدماتی است که سازمان با توجه به امکانات خود از جمله سالن های ورزشی و مراکز خدمات درمانی ارائه خواهد کرد و بخش دیگر مربوط به خدمات قابل ارائه بخش خصوصی است.

محبی با بیان اینکه امکان ورود به سامانه رفاه تاکسی برای رانندگان تاکسی به آسانی فراهم شده است، اظهار کرد: رانندگان براساس امتیازی که براساس شاخص‌های مختلف تعیین خواهد شد، می‌توانند از این خدمات رفاهی استفاده بهینه داشته باشند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم فضاهای بیشتری برای خدمات‌رسانی به رانندگان تاکسی مهیا کنیم تا خدمات در شأن خادمان شهر بهشت به خصوص تاکسیرانان و رانندگان حمل ونقل عمومی باشد.

کد خبر 408210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس قدیر IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    بسیار عالی است امید است هرچه زودتر مشکلات بیمه تامین اجتماعی ما رانندگان حل شود کد ۷۵/۲۱۸