امیدوارم خودمان درجمع مدعیان نگه داریم/ صحنه امتیاز آخر بازی را همه دیدند به غیر از داور!

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: ما امروز در رده سوم جدول قرار گرفتیم و اگر بتوانیم پیکان را شکست دهیم جایگاه خودمان را برای ادامه دور برگشت حفظ کرده ایم.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پس از پیروزی تیم اش برابر پیام مشهد، اظهار کرد: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. با توجه به این که روز یکشنبه نیز بازی داریم سعی کردیم امروز از تمامی نفرات مان استفاده کنیم و خود را برای بازی با پیکان آماده کنیم. امیدوارم بازی با پیکان را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم جایگاه مان را در جدول حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایطی که برای تیم پیام نیز پیش آمده بود، به نظرم بازی قابل قبولی را از خودشان با نمایش‌گذاشتند و جا دارد به دوست عزیزم آقای تابعی و تیم خوبشان خسته نباشید بگویم و آرزو می کنم در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص علت اعتراض اش در اواخر بازی، تصریح کرد: در پوئن ۲۴ و آخر بازی فکر می کنم صحنه ای بود که همه در سالن توپ را دیدند و تنها داور ها آن را ندیدند.

محمدی راد در خصوص بازی هفته آینده سپاهان با پیکان، خاطرنشان کرد: پیکان در این فصل بازی های بسیاری خوبی انجام داده و نتایج خوبی گرفته است‌. می توانیم جایگاه این تیم را در جدول ببینیم که این موضوع را نشان می دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم ما بتوانیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. اگرچه بازیکنان بسیارخوبی دارند و اگر اشتباه نکنم چهار بازیکن ملی پوش در جمع آن ها است. همچنین جوانان بسیار خوب و با پتانسیل بالا دارند و در کل تیم کاملی هستند. ماهم امیدواریم با توجه به این که همه ی بازیکنان مان در اختیار داریم، بتوانیم بازی قابل قبولی را برابر پیکان ارائه دهیم.

سرمربی سپاهان در خصوص این که با توجه به برد امروز و نزدیک شدن به مدعیان آیا در ادامه فصل امید به حضور در جایگاه بهتری با سپاهان دارد یا خیر، گفت: ما امروز در رده سوم جدول قرار گرفتیم و اگر بتوانیم پیکان را شکست دهیم جایگاه خودمان را برای ادامه دور برگشت حفظ کرده ایم.

وی افزود: امسال سال سختی است و واقعا همه ی تیم ها توانایی شکست دادن یکدیگر را دارند و همه نزدیک به هم هستند. امیدوارم این بازی را پیروزی پشت سر بگذاریم تا خودمان را در جمع مدعیان نگه داریم.

کد خبر 408209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.