سامانه جامع گردشگری سمنان طراحی شد

سرپرست سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: سامانه جامع گردشگری سمنان "پارا" حاوی آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی شهر، طراحی شد.

به گزارش ایمنا، وحید پرویزی اظهار کرد: در راستای ارایه خدمات به مسافران و گردشگرانی که وارد سمنان می‌شوند و با هدف توسعه گردشگری الکترونیک، سامانه گردشگری شهر با نام "پارا "راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به امکانات این سامانه، تصریح کرد: دسترسی آسان و سریع به آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی شهر، اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران‌ها و غیره و سفرهای پیشنهادی به مسافران مهمترین شاخصه این نرم‌افزار است که به صورت رایگان قابل نصب و بهره‌برداری است؛ همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از این سامانه از جدیدترین اطلاعات رستوران‌ها، مراکز تفریحی، هتل‌ها و جاذبه‌ها به صورت دسته‌بندی شده مطلع شوند.

سرپرست سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان ادامه داد: در فازهای بعدی توسعه این سامانه بخش‌های فروشگاه آنلاین صنایع دستی، واقعیت افزوده و امکان رزرواسیون برای هتل‌ها و بوم‌گردی‌های شهر اضافه خواهد شد.

پروزی با اشاره به نحوه دسترسی به این نرم‌افزار، گفت: مخاطبان برای دانلود و استفاده از نرم‌افزار گردشگری سمنان می‌توانند لینک مستقیم فایل نصب نرم‌افزار را از سرور پورتال شهرداری سمنان و نیز کافه بازار دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، پارا (آب‌پخش‌کن) مربوط به دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در محدوده پارک شقایق شهرک گلستان واقع شده و این اثر در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۸۶۱۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 408207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.