باید تلاش کنیم دیوار بی‌اعتمادی جامعه را از بین ببریم

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و سلیقه‌ها در کشور تصریح کرد: امروز با وجود تلاش‌های دولت و مجلس، دیوار بی‌اعتمادی در جامعه به وجود آمده است.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد روز پنجشنبه در آیین گشایش شهرداری دهسرخ از توابع اصفهان اظهار کرد: قدرت خدادادی و قدرت اکتسابی از عوامل مهم و موثر در ایجاد قدرت و پایدار شدن اقتدار نظام به شمار می‌رود، اما هیچکدام به تنهایی  نمی‌توانند اقتدار نظام را  تضمین کنند.

وی اضافه کرد: قدرت گفتمانی، سومین قدرتی است که می‌تواند امنیت کشور را تضمین کند و امام خمینی(ره) نیز توجه ویژه‌ای به این جنبه از قدرت در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت‌های داخلی اضافه کرد: اقتدار و قوی شدن کشور تنها در زمینه نظامی نیست، بلکه پیشرفت هم‌زمان و توامان در همه شاخص‌ها به ارتقای اقتدار کشور منجر خواهد شد.

جمالی‌نژاد با اشاره به لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و سلیقه‌ها در کشور تصریح کرد: امروز با وجود تلاش‌های دولت و مجلس، دیوار بی‌اعتمادی در جامعه به وجود آمده است.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم روی پای خودمان بایستیم، اتحاد و انسجام ملی اهمیت ویژه‌ای دارد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور یادآور شد: بسیاری از زیرساخت‌هایی که امروز در کشور وجود دارد، در اوایل انقلاب وجود نداشت و این زیرساخت‌ها و امکانات کنونی با تلاش مردم و مسئولان به وجود آمده است.

جمالی‌نژاد افزود: امروز مردم از درگیری بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خسته شدند و کار و پاکدستی می‌خواهند و لازمه حفظ و ارتقای اقتدار نظام در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه، اتحاد و انسجام ملی است.

وی با تبریک تبدیل شدن روستای دهسرخ به شهر گفت: تبدیل روستا به شهر ابتدای کار است و همه باید دست به دست هم دهند تا اتفاق‌های مبارک دیگری در ادامه این راه ایجاد شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 408205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.