ازگذر آسان مقابل مشهدی ها تا گرفتن جای نارنجی های تهرانی در جدول

تیم والیبال سپاهان ۳ بر صفر از سد پیام مشهد گذشت تا جای سایپا را در رده سوم مال خود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان و پیام مشهد امروز - پنجشنبه ۱۰ بهمن - در قالب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار سپاهانی ها موفق شدند  بر پیام را شکست دهند و به رده سوم جدول رده بندی و بالاتر از سایپا بروند.

ست اول

تیم مهمان بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد چند امتیازی از سپاهام پیش بیافتد. کم دقتی بازیکنان طلایی پوش باعث شد تا پیامی ها زودتر به امتیاز ۸ و وقت استراحت فنی اول برسند. در ادامه شاگردان محمدی راد درچند سری تلاس کردند تا به تیم مشهدی برسند و بالاخره در امتیاز ۲۰ با پیام مساوی شدند. سپاهان در حالی که ۱۸ - ۲۰ از حریف خود عقب بود، شش امتیاز پیاپی را بدست آورد و درنهایت ۲۵ بر ۲۲ ست نخست رو به نفع خود به پایان برد.

ست دوم

تیم میزبان این دست از ابتدا خوب آغاز کرد. دو تیم نزدیک به هم پیش رفتند تا سپاهان پس از امتیاز دهم روند خود را بهبود بخشید و با دفاع خوب بازیکنان اش از جمله سرلک موجب شد تا در رالی های فراوانی پیروز و اختلاف خود را با مهمان مشهدی اش افزایش دهد. در این  ست که اشتباهات دو تیم نسبت به دست اول بسیار کاهش یافته بود در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود طلایی پوشان خاتمه یافت. این در حالی بود تیم اصفهانی این فرصت را داشت تا دست دوم را با ختلاف ۸ امتیاز از حریف اش ببرد.

ست سوم

ست سوم را مشهدی بهتر آغاز کردند و با ۴ امتیاز پیش افتادند. شاگردان محمدی راد اما رفته رفته بر بازی حاکم شدند و زودتر از حریف به امتیاز ۸ و وقت استراحت فنی نخست رسیدند. در ادامه بازهم پیامی ها از حریف پیش افتادند اما دیری نپایید که طلایی پوشان به آن ها رسیدند. در ادامه سپاهانی پیش افتادند و ست سوم را ۲۵ بر ۲۳ بردند.

حواشی :
- مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان و سرپرست کنونی فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در ورزشگاه حاضر شد.
- حدود ۱۰۰ هوادار تیم سپاهان در ورزشگاه حاضر بودند.
- به علت اطلاع رسانی نادرست برخی از سایت ها درباره ی ساعت این دیدار که آن را ۱۷ به جای ۱۶ اعلام کرده بودند، بسیاری هواداران با یک ساعت تاخیر پا به سالن ۲۵ آبان گذاشتند.
- عده ای از هواداران سپاهان با حضور در سالن شعار هایی را پیرامون امیر قلعه نوعی و تیم فوتبال این باشگاه و نیز علیه فدراسیون فوتبال سردادند. این شعار ها به حواشی این روزهای این تیم بر می گشت.

کد خبر 408203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.