نمایش "سردار پرچمدار" در همایش ملی سردار آسمانی

نمایش "سردار پرچمدار" به کارگردانی سید پویا امامی در همایش ملی سردار آسمانی از استان اصفهان حضور دارد و برای عموم علاقه مندان اجرا خواهد کرد.

سید پویا امامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایش خیابانی "سردار پرچمدار" اظهار کرد: این نمایش در همایش ملی تئاتر خیابانی سردار آسمانی از شهر اصفهان پذیرفته شده است.

کارگردان و نویسنده این نمایش ادامه داد: این همایش به دبیری امیرحسین شفیعی امروز در کرمان در کنار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد و ۲۳ بهمن ماه در تماشاخانه سرو در شهر تهران به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: نمایش خیابانی " سردارِ پرچمدار" با بازی مهدی نصری، امیرحسین پیمانی و پدرام پور پرورش در تاریخ ۱۸ الی ۲۲ بهمن ماه در مکان های تئاتر شهر، خانه هنرمندان، پل طبیعت، میدان امام حسین، میدان انقلاب شهر تهران اجرا میکند.

امامی با بیان اینکه این نمایش توسط گروه تئاتر آوان تهیه و تولید شده است، گفت: سرپرست گروه، محمد جواد صرامی است و آهنگسازی نیز بر عهده محمد نادری بوده است.

به گزارش ایمنا در خلاصه این نمایش آمده است رنگ های قرمز،سبز و سفید هر کدام تاریخ و پشتوانه ای دارند که آنها را برای مردم روایت میکنند و ادعا میکنند که هیچ هویتی ندارند و بدنبال شخصی هستند تا به آنها هویتشان را برگرداند و ..‌.

کد خبر 408200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.