افزایش ۱۹.۶ درصدی بودجه شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سقف بودجه سال ۹۹شهرداری اردبیل در مقایسه با سال جاری ۱۹.۶ درصد افزایش دارد.

به گزارش ایمنا، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری بیش از چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و  بیش از ۴۰۰ پروژه نیز با صرف‌آن اجرا شده است.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده اجرای پروژه عمران شهری شامل پروژه‌های توسعه فضای سبز، توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی، توسعه فضای‌های ورزشی، فرهنگسراها،  پساماندهی صنوف، اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، توسعه سیستم ایمنی و آتش‌نشانی، توسعه زیرساخت‌ها و عبور و مرور، توسعه و نگهداری ناوگان حمل و نقل عمومی، همسطح سازی آرامستان‌ها، زیباسازی شهری و بهسازی معابر تعریف شده که موجب تحول خوبی در شهر اردبیل خواهد شد.

شهردار اردبیل عنوان کرد: بودجه سال آتی شهر اردبیل شامل  ۴۸ درصد بودجه جاری و ۵۲ درصد عمرانی است.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: در سال جاری ۱۴هزار اصله نهال، یکصد هزار بوته و ۴۹ هزار گل کاشته شده که تحول خوبی در بحث فضای سبز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد افزود: در سال جاری تمام تلاش بر این بود تا پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد و پروژه های بهسازی معابر ، بهبود عبور و مرور و تقاطع همسطح از جمله پروژه‌های نیمه تمام بودند که تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

شهردار اردبیل پیشرفت فیزیکی پل قدس را مطلوب دانست و گفت: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در سال آینده تکمیل می‌شود.

لطف اللهیان افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۵ شروع شده و تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 408190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.