صعود نامی نو به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان

تیم بسکتبال نامی نودر دور برگشت حذفی لیگ برتربسکتبال بانوان میزبان بانوان خانه بسکتبال هرمزگان بود که با نتیجه۶۱ بر۵۸ به نفع نامی نو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -پنج شنبه ۱۰بهمن ماه- تیم بسکتبال نامی نودر دور برگشت پلی آف لیگ برتر از ساعت ۱۱ در ورزشگاه آرارات میزبان تیم خانه بسکتبال هرمزگان بود. این دیدار با برتری ۶۱بر۵۸ نامی نو و صعود تتیم به پایان رسید.

کوارتر اول:
در کوارتر اول، تیم نامی او با بازی سریع خود توانست اولین امتیاز را به دست آورد. در ادامه بانوان هرمز تلاش خود را کردند تا امتیاز به دست آوردند، اما کوارتر با برتری ۱۷بر ۱۲ نامی نو به پایان رسید.

کوارتر دوم:

در این کوارتر بانوان هرمزی بازی قوی تر از خود به نمایش گذاشتند و توانستند ۱۳ امتیاز به دست آورند، در این کوارتر نامی نو تنها ۸ امتیاز گرفت و با نتیجه مساوی ۲۵-۲۵ به کوارتر سوم رفت.

کوارتر سوم:

بلند قامتان نامی توانستند نو اولین امیتاز این ست را از آن خود کنند، اما در ادامه تیم بانوان هرمزگان کار نامی نو را سخت کرد و در لحظاتی با اختلاف امتیاز ۶ امتیازی جلو تر بود. بلند قامتان نامی نو تمام تلاش خودرا کردند تا برنده این کوارتر باشند. بانوان هرمزی ۱۷ امتیاز و بانوان نامی نو۱۴ امتیاز در چهارمین کوارتر به دست آوردند؛ این کوارتر با برتری ۴۲ بر ۳۹ به نفع بلندقامتان هرمزی به پایان رسید.

کوارتر چهارم:
تیم نامی نو توانست اولین امتیاز کوارتر چهارم را از آن خود کند.در ابتدای این کوارتر نامی نو بازی بهتری داشت و در همان ابتدا توانست ۶ امتیاز بگیرد.در دقایق پایانی بازی دو تیم سرعت زیادی یافت و هر دو تیم به سوی سبد های هم پرتاب های زیادی داشتند، این پرتاب ها تیم نامی نو ۲۲ امتیاز و برای تیم خانه بسکتبال هرمزگان۱۶ امتیاز به دنبال داشت. بازی با برتری ۶۱بر ۵۸ به نفع نامی نو به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، تیم نامی نو با کسب دو برد در مرحله حذفی به طور مستقیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
بانوان نامی نو در اولین بازی حذفی با نتیجه ۶۴بر۴۱ تیم خانه بسکتبال هرمز را شکست دادند؛ زرد پوشان اصفهانی در دور برگشت پلی اف، میزبان تیم هرمزی بود که با برد ۶۱بر۵۸ توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ برتربسکتبال بانوان راه یابد.

کد خبر 408182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.