پیش‌بینی بارش‌های خفیف و پراکنده در اصفهان از جمعه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج ناپایدار ضعیف به این استان، گفت: روز جمعه بارش پراکنده برف و باران را در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جوی پایدار در ۲۴ ساعت آینده بر استان حاکم است، اظهار کرد: روز جمعه در ساعات بعد از ظهر با نفوذ موجی ناپایدار به استان در مناطق غربی و جنوبی افزایش ابر، وزش باد و بارش های سبک برف و باران را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بارش های پراکنده در سایر مناطق استان نیز پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه احتمال افزایش غلظت آلاینده ها در روزهای آینده وجود ندارد، گفت: بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده در بسیاری از مناطق استان یک تا سه درجه گرمتر می شود.

علی عسگریان افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه فردا صبح به دمای صفر درجه می رسد.

وی با بیان اینکه بارندگی در سطح استان طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش نشده است، اضافه کرد:  بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 408177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.