برخی از وجود چند صدایی در مجلس وحشت دارند

یک فعال سیاسی مستقل گفت: مجلس شورای اسلامی باید مجموعه‌ای از تمام عقاید جامعه باشد اما به نظر می‌رسد برخی از وجود چند صدایی در مجلس وحشت دارند.

محمدعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح طلبان اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر جذب حداکثری در امر انتخابات تاکید داشتند اما در حال حاضر ایجاد فضای دو قطبی در کشور بر خلاف سخنان ایشان است.

وی افزود: رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح طلبان و ایجاد مجلس تک صدایی از یک جناح سیاسی، از تضارب آرا و افکار جلوگیری می‌کند و باعث می شود کسانی که در مجلس پرچم آتش می‌زدند سردمداران مجلس بعدی شوند که این موضوع حتی به نفع تمامیت طلبان نخواهد بود.

این فعال سیاسی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید مجموعه‌ای از تمام عقاید جامعه باشد اما به نظر می‌رسد برخی از وجود چند صدایی در مجلس وحشت دارند.

محمدی ادامه داد: جلوگیری از ورود افراد صاحبنظر و وزن‌های سیاسی به مجلس شورای اسلامی به فضائل مجلس نمی‌افزاید؛ بلکه نشان از این دارد که برخی تحمل شنیدن صدای مخالف خود را ندارد.

وی تاکید کرد: اگر تمامیت طلبان با کمک رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شوند، قطعاً این پیروزی خوشایند آنها نیست؛ زیرا با ناداوری به پیروزی رسیده‌اند. در حال حاضر نتایج رد صلاحیت‌ها باعث شائبه شده که شورای نگهبان به سمت تک حزبی گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اختلافات درونی اصولگریان خاطرنشان کرد: اصولگریان حتی با نیروهای خود نیز حاضر به سازش نیستند و در تمامی زمینه‌ها روحیه انحصار طلبی و تمامیت طلبی دارند و نمی‌خواهند صدایی غیر از صدای موافق خود را بشنوند؛ در صورتی که در حال حاضر جامعه تک صدایی نیست و باید از نظرات تمامی اندیشمندان کشور مانند افرادی که تفکر آنها گفت و گوی تمدن‌ها بود در راه رشد و شکوفایی کشور استفاده کرد.

کد خبر 408167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.