کلنگ‌زنی احداث شهر بازی گرگان در دهه فجر

شهردار گرگان از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی شهربازی این شهر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود با اشاره به طرح ساخت شهربازی در شهر گرگان اظهار کرد: پس از مدت‌ها تلاش و پیگیری که با همکارانمان در شهرداری گرگان داشتیم این خبر خوش را به مردم شهر گرگان و به خصوص کودکان و نوجوانان می‌دهیم که احداث شهربازی گرگان در دهه مبارک فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: در طراحی بخش‌های مختلف این شهربازی، شهربازی روباز و سرپوشیده، پارک ژوراسیک، یومن پارک، پارک مشاغل و بزرگترین چرخ و فلک ایران دیده شده است.

شهردار گرگان اضافه کرد: اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان هم باید برای این پروژه هزینه شود و به همه قول داده‌ایم این پروژه را یک ساله به پایان برسانیم.

دادبود با اشاره به سرعت قابل قبول پیشرفت پروژه‌های شهری گرگان تاکید کرد: در روزهای اخیر بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان را در مدت یک سال به بهره‌برداری رساندیم.

وی اضافه کرد: این پروژه شامل احداث پل روگذر، تعریض محور و اصلاح هندسی میدان و ساخت چند پل حاشیه‌ای با مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

شهردار گرگان تاکید کرد: اکثر پروژه‌های شهر گرگان نهایتاً در مدت یک سال ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد، اما در حال حاضر پروژه شهربازی جز طرح‌های اولویت‌دار این شهرداری است.

کد خبر 408159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.