ساماندهی معابر و بوستان‌های سرابله

شهردار سرابله از عزم این مجموعه برای ساماندهی معابر و بوستان‌های این شهر خبر داد و گفت: مرحله نخست بوستان محله کارکنان دولت دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، روح‌الله پری‌زاده، اظهار کرد: این بوستان در دو قسمت در محله کارکنان دولت واقع و زیربنای پارک حدود پنج هزار مترمربع است که چهار میلیارد و ۶۰۰ ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

وی اضافه کرد: مرحله نخست به مساحت بالغ بر یک هزار مترمربع تکمیل شده و مابقی نیز در ماه‌های آتی تکمیل خواهد شد و شامل فضاهای سبز متنوع، وسایل بازی و تجهیز کامل آن  در فاز دوم صورت خواهد گرفت.

شهردار سرابله از کلنگ‌زنی پارکینگ ماشین‌آلات سنگین این شهر خبر داد و یادآور شد: این پارکینگ با همکاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع واقع در زیرگذر جدید احداث می‌شود و تمامی مجوزهای لازم آن اخذ و با همکاری بخش خصوصی و شهرداری سرابله عملیات مخلوط‌ریزی آن در روزهای آتی شروع خواهد شد.

پری‌زاده تاکید کرد: بوستان خطی بلوار فاتحان به طول ۵۰۰ متر با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساماندهی مسیر جنوبی بلوار شامل جدول‌گذاری، مخلوط‌ریزی، زیرسازی و آسفالت این معبر به طول یک کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و آغاز بکار خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیمانکار احداث پروژه مسیر جنوبی بلوار فاتحان میمک که ورودی اصلی شهر سرابله است با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال مشخص شده و عملیات آن هفته آینده شروع می شود که شامل جدول‌گذاری و مخلوط‌ریزی، زیرسازی و آسفالت است.

شهردار سرابله گفت: پیمانکار پروژه احداث بوستان خطی بلوار فاتحان به طول ۵۰۰ متر حد فاصل زمین ورزشی تا بیمارستان با اعتبار هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مشخص شده و هفته آینده شروع بکار خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 408153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.