خدمات تامین‌اجتماعی به رانندگان‌واقعی ارائه خواهد شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: فرآیند شناسایی و بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری با همکاری شهرداری‌های سراسر کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اصلاح می‌شود و خدمات تأمین اجتماعی به رانندگان واقعی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود نوشت:

"مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: فرآیند شناسایی و بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری با همکاری شهرداری‌های سراسر کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اصلاح می‌شود و خدمات تأمین اجتماعی به رانندگان واقعی ارائه خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر مصطفی سالاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین سازمان تأمین اجتماعی،شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری گفت: این تفاهم‌نامه مبنایی برای بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری در سراسر کشور است.

سالاری از همکاری شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای شناسائی و معرفی رانندگان به سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: برخی از افرادی که در سال‌های گذشته به عنوان راننده تاکسی ثبت نام کرده‌اند اکنون شغل دیگری دارند و بسیاری از رانندگان فعلی بیمه نیستند که با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه شرایط برای جایگزینی رانندگان تاکسی با افرادی که شغل خود را تغییر داده‌اند فراهم می‌شود.

وی تأکید کرد: افرادی که تاکنون به عنوان راننده تاکسی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده‌اند اما به شغل دیگری اشتغال دارند می‌توانند از طریق شغل اصلی خود و یا انواع دیگری از بیمه تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری از جمله بیمه‌های دارای کمک دولت است، گفت: بخشی از حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت می‌شود و سازمان تأمین اجتماعی با امضای این تفاهم‌نامه از طریق مرجع رسمی رانندگان واقعی را شناسائی خواهد کرد و فرآیند معرفی رانندگان و شناسائی مشمولین اصلی این برنامه با تداوم ارتباط بین دستگاه‌های ذیربط به صورت دائمی انجام می‌شود."

کد خبر 408145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.