شهرداری رشت نخستین دوره "جام فجر" را برگزار می‌کند

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری چندین برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این کلانشهر خبر داد.

حمیدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ورزشی «جام فجر» از ۱۲ بهمن لغایت ۱۲ اسفند در سطح شهر با همکاری هیئت‌های مذهبی، امور مساجد و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: پنجمین جشنواره فرهنگی هنری و قرآنی فجر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان این که برنامه رادیویی «رادیو انقلاب» در بالکن سازمان فرهنگی با سه برنامه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا می‌شود، اضافه کرد: «تئاتر خیابانی» هر روز با دو اجرا در پیاده‌راه فرهنگی رشت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعات ۱۶:۳۰ و ۱۷:۳۰ اجرا و نمایشگاه «عکس انقلاب» در خانه میرزاکوچک‌خان در دهه فجر از ساعات ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

محمدی افزود: برنامه‌ای تحت عنوان «سردار دل‌ها» با محوریت معرفی شخصیت شهید سلیمانی و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش در این ایام اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری کانون پرورش فکری کودکان مسابقه «جدول فجر» ویژه کودکان را طراحی کرده و برگزاری مسابقه نقاشی و داستان‌نویسی تحت عنوان «دفتر انقلاب» را در دستور کار قرار داده است. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اظهار کرد: این سازمان در نظر دارد تا با برگزاری مسابقه عکاسی «حماسه حضور» شرکت حماسی مردم رشت همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را ثبت کند.

محمدی گفت: با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دومین نشست «نسل ماندگار» در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار می‌شود و در شامگاه چهاردهمین روز از بهمن‌ماه سال‌جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع خاتم‌الانبیا (سالن رحمدل) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شب شعر انقلاب برگزار می‌شود.

وی با تاکید برلزوم گرامیداشت مقام شامخ خانواده‌های شهدا خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با خانواده‌های شهدا را برحسب وظیفه در دستور کار قرار داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: این سازمان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در مسجد امام جعفر صادق(ع) خیابان فلسطین، محفل انس با قرآن کریم را بعد از نماز مغرب و عشا در ۱۷ بهمن سال‌جاری برگزار خواهد کرد.

محمدی اضافه کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری هیئت دوچرخه سواری، برنامه‌ای تحت عنوان «همایش دوچرخه سواری» در مسکن مهر تدارک دیده که این برنامه در روز ۱۸ بهمن ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه دو و میدانی با همکاری هیئت دو و میدانی در ساعت ۹ روز ۲۱ بهمن‌ماه سال‌جاری از فرودگاه رشت تا بوستان ملت خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه شطرنج در تالار گفتمان شهرداری رشت با همکاری هیئت شطرنج از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در دهه فجر است.

کد خبر 408143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.