فرصت ویژه سپاهان در اصفهان/ خودروسازان در پی صدرنشینی

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال آقایان در حالی پیگیری خواهد شد که تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در آخرین دیدار خانگی خود فرصت ویژه ای بدست آورده تا با کسب سه امتیاز به جایگاهی بهتر در انتهای دور رفت امیدوار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر امروز پنج‌شنبه -۱۰ بهمن ماه- با شش دیدار در شهرهای ورامین، گنبد، اصفهان، مریوان، تهران و سیرجان پیگیری می‌شود.

فولاد سیرجان ایرانیان شهرداری ارومیه؛ جدال بازنده ها

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین دیدار این هفته از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود؛ فولاد سیرجان ایرانیان هفته گذشته در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر دو مغلوب راهیاب ملل مریوان شده است. تیم والیبال شهرداری ارومیه همانند رقیب هفته دوازدهمش هفته گذشته در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم ریشه دار پیکان شده است.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم، با ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم والیبال شهرداری ارومیه با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.  قضاوت این دیدار بر عهده سعید عشق‌دوست و مرتضی علایی قرار گرفته است، همچنین احمد بندری و مجید محسنی شوشتری به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

 شهرداری ورامین شهروند اراک؛ جنگ بالا و پائین جدول

تیم والیبال شهرداری ورامین از ساعت ۱۶ میزبان شهروند اراک خواهد بود؛ تیم والیبال شهرداری ورامین هفته گذشته در دیداری نفس‌گیر شاگردان محمدی راد را با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست داد تا تعداد بردهایش دو رقمی شود؛ شهروند اراک هفته گدشته با قرعه استراحت روبرو شده بود اما در آخرین دیدارش مقابل راهیاب ملل با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمانش شد.

تا پیش از برگزاری این دیدار شهرداری ورامین با ۲۵ امتیاز و بواسطه مجموع ست بهتر نسبت به خودروسازان در صدر جدول رده بندی قرار دارد و شهروند اراک نیز با پنج امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته و فقط دو امتیاز با قعر نشین یعنی خاتم اردکان فاصله دارد. قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا درفش کاویان و مهرداد شوشتری خواهد بود و  احمد دامغانی‌نژاد و خضراله ترابی نیز به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

 

شهرداری گنبد خاتم اردکان؛ فرار از قعرنشینی!؟

تیم والیبال شهرداری گنبد از ساعت ۱۶ میزبان خاتم اردکان خواهد بود؛ تیم والیبال شهرداری گنبد در هفته یازدهم نتوانست مقابل نارنجی پوشان سایپا دوام بیاورد و با نتیجه سه بر یک در خانه والیبال تهران مغلوب سایپایی ها شد. تیم والیبال خاتم اردکان هفته گدشته در سالن پیامبر اعظم (ص) میهمان کاله بود که در نهایت با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم شهرداری گنبد با ۱۶ امتیاز در رده هفتم و خاتم ارکان نیز با سه امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارند. قضاوت این دیدار بر عهده مسعود ذوقی و احسان زحمتی قرار گرفته همچنین حسین پورکاشیان و اصغر کاظمی به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

فولاد سپاهان اصفهان پیام خراسان؛ فرصت ویژه

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۶ میزبان پیام خراسان خواهد بود؛ شاگردان محمدی راد هفته گذشته علیرغم بازی خوبی که به نمایش گذاشتند نتوانستند خود را به شهرداری ورامین تحمیل کنند و با نتیجه سه بر دو مغلوب شدند. تیم والیبال پیام خراسان هفته گذشته در یزد با نتیجه سه بر دو مغلوب شد تا با یک امتیاز به خانه بازگردد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با ۲۲ امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده رقبای ۲۵ امتیازی خود در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و پیام خراسان با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین نیمه دوم جدول رده بندی در جایگاه هشتم قرار دارد. قضاوت این دیدار بر عهده امید فولادی‌ندا و احسان شرکایی قرار گرفته است همچنین شهباز صدری و حمید حق‌بین به عنوان ناظران این دیدار معرفی شده اند.

 

راه‌یاب ملل مریوان کاله مازندران؛ جدال با انگیزه‌ها

راهیاب ملل مریوان از ساعت ۱۶ میزبان کاله مازندران خواهد بود؛ تیم والیبال راهیاب ملل هفته گذشته در جدالی نفس گیر فولاد سیرجان ایرانیان را در خانه خودش با نتیجه سه بر دو شکست داد تا دست پر به خانه برگردد. کاله مازنداران هفته گذشته در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان خاتم اردکان بود که در دیداری تقریبا یک طرفه با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شد.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم، راهیاب ملل مریوان با ۹ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و کاله مازندران با ۲۰ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا قریب و میثم پارسه قرار گرفته است همچنین  مسعود یزدان‌پناه و عباس امانی به عنوان ناظر در این دیدار حساس حضور خواهند داشت.

 

پیکان تهران شهداب یزد؛ فرصت ویژه ۲

پیکان تهران از ساعت ۱۶ میزبان شهداب یزد خواهد بود؛ پیکانی ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و شهرداری ارومیه را در خانه خودش با نتیجه سه بر یک شکست دادند تا چهارمین شکست بلندقامتان شهرداری ارومیه به نام پیکان ثبت شود. شهداب یزد هفته گذشته در خانه با نتیجه سه بر دو مغلوب کرد تا عنوان فاتح جدال میانه جدولی های هفته به نام یزد ثبت کند.

تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته دوازدهم، پیکان تهران با ۲۵ امتیاز فقط دو ست از صدر فاصله دارد و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است، شهداب یزد با ۱۰ امتیاز از ۱۰ بازی در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته است. قضاوت این دیدار برعهده داود نافعی و اسماعیل رزقی قرارگرفته است همچنین محمدحسن خوشدل و علی یاوری به عنوان ناظر در این دیدار حضور خواهند داشت.

کد خبر 408132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.