صادقی: دلواپسان با ترامپ هم صدا شده اند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلواپسان به نوعی با ترامپ هم صدا شده اند، گفت: من با تعدادی از نمایندگان معترض به ویژه آقای ابطحی و ذوالنوری صحبت کردم که مشخص شد که این افراد مصاحبه آقای ظریف را نخوانده و تنها با خواندن قسمتی از آن، سوژه ای را جهت ایجاد هیاهو پیدا کرده اند.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون مصاحبه محمد جواد ظریف با روزنامه اشپیگل اظهار کرد: آقای ظریف در این مصاحبه به تبیین مواظع نظام پرداخت و گفت اگر آمریکا به برجام برگردد ما نیز به میز مذاکره بر می گردیم و تاکید کرد آمریکا باید از عهد شکنی دست بردارد و به تعهدات خود پایبند باشد. اینها مواضعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده اند.

وی افزود: ترامپ از مصاحبه آقای ظریف سو استفاده کرده و در توییتی به آن واکنش نشان داد. متاسفانه در داخل کشور نیز افرادی که به دنبال بهره برداری سیاسی هستند با ترامپ هم صدا شده و جنجالی بیهوده را آغاز کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلواپسان به نوعی با ترامپ هم صدا شده اند، تصریح کرد: من با تعدادی از نمایندگان معترض به ویژه آقای ابطحی و ذوالنوری صحبت کردم که مشخص شد که این افراد مصاحبه آقای ظریف را نخوانده و تنها با خواندن قسمتی از آن، سوژه ای را جهت ایجاد هیاهو پیدا کرده اند.

صادقی با بیان اینکه چنین رفتارهایی نتیجه عکس خواهد داد، گفت: برخی از این افراد فکر می کنند چنین رفتارهایی برای آن ها رای سازی می کند؛ به همین دلیل سعی دارند با ایجاد فضای دو قطبی هواداران را برای رای دادن تحریک کنند اما مردم و حتی اقشاری که به صورت سنتی به اصولگریان رای می دادند هم هوشیار شده اند.

وی با بیان اینکه ظریف فردی شایسته و کم نظیر در عرصه دیپلماسی ﺍﺳت، خاطرنشان کرد: مردم خود به خوبی اشخاص را قضاوت می کنند. این رفتارها محبوبیت آقای ظریف را افزایش داده و تنفر افکار عمومی نسبت به این طیف را برجسته می کند.

کد خبر 408121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    0 0
    جناب صادقی، درسته ، مردم هوشیار شده اند و تحت تاثیر کسانی که ادعاهای بدون سند و مدرک دشمن پسند مطرح می کنند که موجب سوء استفاده دشمنان می شود ( بعد هم مجبور می شوند بدون عذرخواهی ، ادعایشان را پس بگیرند!!!)، دیگر قرار نمی گیرند ، در ضمن دلواپس کشور بودن بودن به مراتب بهتر از بی تفاوتی و وادادگی و انفعال در برابر غرب بی نقابیست که شمشیر را از رو بسته است ، در ضمن همه مواضع صریح رهبر انقلاب را در مورد عدم مذاکره با آمریکا در نمازجمعه تاریخی دی ماه شنیدند.