روی کاغذ مقابل مشهد پیروز میدان هستیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرگرگان گفت: قطعا ما یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعد هستیم. تمام تلاش را برای قهرمانی می کنیم.

نیکا بیک لیک لی در خصوص وضعیت تیم شهرگرگان، اظهار کرد:مرحله اول پلی اف را به خوبی انجام دادیم و در صورت برد در بازی دوم به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود میکنیم و نیازی به بازی سوم نیست.

وی ادامه داد: در بازی با تیم آویژه صنعت پارسا مشهد ما تمام تلاش خود را می کنیم که پیروز میدان باشیم و در روی کاغذ نیز ما پیروز میدان خواهیم بود، هرچند که هیچ بازی از قبل قابل پیش بینی نیست.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با اشاره به مصدومان تیم، گفت: در دور رفت یاسمین محمدی و نیلوفر مفید در اختیار نداشتیم. یاسمین محمدی دچار مصدومیت در ناحیه مچ پا بود که با کمک فیزیو تراپ تیم به این مسابقه می رسد. نیلوفر مفید نیز به آنفولانزا مبتلا شده و هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است.

بیک لیک لی در خصوص تیم های صعود کننده از این مرحله، تصریح کرد: این مرحله تقریبا بر روی کاغذ مشخص است، فکر میکنم تیم بانوان شهر گرگان و تیم نامی نو از گروه یک، گروه بهمن و پالایش نفت از گروه دوم به مرحله بعد صعود کنند. تیم سپهرداد نیز تیم شایسته و قدرتمندی است و امیدوارم نتیجه خوب بگیرد.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرگرگان، در در خصوص بازیکنان تیم آویژه صنعت پارسا مشهد، گفت: بازیکنان خوبی دارد و یه مدتی است با این ارنج بازی می کنند. بازیکن شماره ده عاطفه کتابدار در جریان بازی بازیکن خطرناکی است.

وی با اشاره به بازی گذشته، تصریح کرد: تینا عیسایین بازی کن ارزشمند و بزرگی است و قطعا خطر ساز برای تیم مقابل حضور وی در بازی های حساس اثر گذار است. تیناعیساییان در بازی گذشته ۲۸ دقیقه بازی کرد و امتیاز خوبی به دست آورد. شیدا شجاعی نیز ۲۵ دقیقه در زمین بود، شادی عبدالوند تنها بازیکنی بود که به طور کامل بازی کرد و ۸۰ درصد از بازیکنان بومی استفاده کردیم. تیم ما، تیم یک دست و هماهنگی است و تمام بازیکنان عمل کرد خوبی دارند.

کد خبر 408115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.