کار سخت ذوب‌آهن در خانه/ رقابت مثلث ۳۰ امتیازی‌ها

ذوب آهن اصفهان در ادامه رقاب‌های لیگ برتر بسکتبال کار سختی مقابل پالایش نفت آبادان خواهد داشت ضمن اینکه دو رقیب مستقیم این تیم یعنی اکسون و آویژه صنعت با یکدیگر بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه (۱۰ بهمن‌ماه) هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال مردان کشور با برگزاری هفت دیدار به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین دیدار این هفته اکسون تهران که یکی از سه تیم ۳۰ امتیازی جدول است میزبان آویژه صنعت پارسا خواهد بود. مشهدی‌ها نیز با ۳۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارند و در صورت کسب پیروزی در این دیدار خیال خود را از حضور در پلی‌آف راحت خواهند کرد.

در سوی دیگر مثلث ۳۰ امتیازی‌ها ذوب آهن اصفهان باید با پالایش نفت آبادان رقابت کند، آبادانی‌ها که با ۳۹ امتیاز در رده سوم قرار دارند حریف بسیار سرسختی برای سبزپوشان اصفهان خواهند بود. با این حال شاگردان مهران حاتمی اگر قصد حضور در پلی آف را دارند باید این تیم را شکست دهند تا همچنان امیدوار به سه دیدار بعدی باشند.

آخرین ضلع مثلث ۳۰ امتیازی‌ها شهرداری بندرعباس است که در این هفته به خانه بسکتبال ورزشگاه آزادی خواهد رفت و با مهرام مسابقه می‌دهد. مهرام تهران که در دور برگشت رقابت‌ها جان تازه‌ای گرفته نشان داده که به راحتی به تیمی باج نمی‌دهد، اما دیدار رفت دو تیم را در کمال ناباوری بندرعباسی بردند تا با انگیزه‌ای بیشتر در این دیدار حاضر باشند.

در آذرشهر، توفارقان میزبان تیم دوم جدول یعنی پتروشیمی است. پتروشیمی برای حفظ رقابت با شهرداری گرگان در صدر جدول و توفارقان برای حضور در پلی آف نیاز به پیروزی در این دیدار دارند.

شهرداری گرگان نیز در این هفته میزبان مس کرمان است که در هفته گذشته با اختلافی ۶۰ امتیازی مقابل پتروشیمی شکست خورد.

برنامه‌ کامل دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

اکسون تهران - آویژه صنعت پارسا مشهد

توفارقان آذرشهر - پتروشیمی بندر امام

شیمیدر قم - رعد پدافند هوائی شهرکرد

صنعت مس کرمان - شهرداری گرگان

شورا و شهرداری قزوین - نیروی زمینی تهران

ذوب‌آهن اصفهان - پالایش نفت آبادان

مهرام تهران - شهرداری بندر عباس

کد خبر 408114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.